38 סרטים

מאות שנים לאחר שלטונו של סיזר, קוף צעיר ייגרר למסע שיוביל אותו להטיל ספק בכל מה שלמד אודות העבר ולקבל החלטות אשר יגדירו את עתיד הקופים לצד בני האנוש כאחד.

המשך מסעו של פול אטריידס כשהוא מתאחד עם צ'אני והפרמן תוך כדי נתיב נקמה נגד הקושרים שהרסו את משפחתו. מול בחירה בין אהבת חייו לגורל היקום הידוע, הוא משתדל למנוע עתיד נורא שרק הוא יכול לחזות.

יותר מעשור לאחר אירועי הסרט הראשון, 'אווטאר: דרכם של המים' מתחיל לספר את סיפורה של משפחת סאלי (ג'ייק, נייטירי וילדיהם), הצרות עימן מתמודדים, המאמץ שהם עושים על מנת לשמור האחד על השני, המאבק שלהם להישאר בחיים והטרגדיות המלוות אותם.

ספטמבר 29, 2023

בזמן מלחמה עתידית בין בני אדם וכוחות בינה מלאכותית, ג'ושוע, בחור קשוח ויוצא יחידה מיוחדת המתאבל על היעלמות אשתו, מגויס כדי למצוא ולהרוג את היוצר, האדריכל החמקמק של בינה מלאכותית מתקדמת אשר פיתח נשק מסתורי המסוגל להביא לסוף המלחמה - ולסופו של המין האנושי. ג'ושוע וצוות הסוכנים המבוחרים שלו עוברים את קווי האויב לתוך ליבו האפל של שטח שנכבש על ידי הבינה המלאכותית, רק כדי לגלות שהנשק מחריב העולמות שאותו הורו לו להשמיד הוא בינה מלאכותית שלבשה את צורתה של ילדה צעירה.

דצמבר 18, 2009

אווטאר לוקח אותנו לעולם המדהים של פנדורה שבו אנו מתלווים לאדם שיוצא להרפתקה מרתקת בעולם אקזוטי שהופך להיות ביתו ונאלץ להילחם כדי להצילו. ג'יימס קמרון, הבמאי זוכה האוסקר של "טיטאניק" מציג בפנינו חוויה קולנועית סוחפת שמשלבת טכנולוגיה מהפכנית עם דמויות מרתקות בסיפור נצחי ומרגש.

יוני 22, 2008

הסרט מתחיל בשנת 2007 כשכדור הארץ מוצף בזבל וכל האנשים מפונים לחלל. מאחור נשאר צבא של רובוטים מפני אשפה בשם "וול - אי" שתוכנתו לנקות את כדור הארץ. אחד מהם מתחיל לפתח במהלך השנים אישיות. הוא מתגורר בקרוואן ואפילו מגדל צמח. יום אחד נוחתת חללית וממנה יוצאת איב, רובוט קטנה שבהמשך עוזבת יחד עם הצמח ושוברת את ליבו. וול - אי מחליט לחפש אחריהם.

אוקטובר 10, 1968

בשנת 40 אלף לספירה משייטת לה ברברלה בחלל האינסופי, שמחה בחלקה ובסקסיותה . לפתע מגיע שדר מנשיא העולם: מדען צעיר בשם דוראן-דוראן מאיים על שלום היקום ועליה להחזיר את היקום לסדרו. ברברלה יוצאת למשימה ומשתדלת מאוד להיכנס לסיטואציות שיאלצו אותה להיפרד מעוד חלק לבוש. ג'יין פונדה בתפקיד שהיא רוצה לשכוח, תחת שרביטו של מי שהיה אז בעלה, רוז'ה ואדים.

קלאסיקת מדע בדיוני על פי ספרו של ה. ג. וולס. מדען ויקטוריאני ממציא מכונה שלוקחת אותו אל העתיד שם הוא מגלה את המין האנושי מפוצל, איך לא, לרעים וטובים. הסרט הציג פעלולים מיוחדים מתקדמים לזמנו וזכה על כך באוסקר. במאי: ג'ורג' פאל.

שנים אל תוך העתיד, המין האנושי הובס מספר פעמים על ידי הכוח החדש השולט בכדור הארץ. שליט זה הוא גודזילה, מלך המפלצות. האנושות בתבוסתה, מתכננת לעזוב את כדור הארץ. מס' אנשים נבחרים לבחון כוכב לכת חדש כדי לראות אם הוא מתאים למגורים. כשהם מבינים שכוכב לכת זה אינו מתאים הם מתכוננים לתוכנית ב': להביס את גודזילה ולתבוע בחזרה את הכוכב שלהם.

קארה, הרוסה מאובדן קריפטון, נאבקת להתאים את חייה החדשים על כדור הארץ. סופרמן מנחה אותה. בינתיים, היא חייבת להתמודד עם קבוצה מסתורית בשם המעגל האפל שמחפשת אחר נשק רב עוצמה המוחזק בכספת של האקדמיה.

בכוכב הלכת לטימר, טקשי קובץ' נשלח להגן על מקעקעת ולחקור את מותו של בוס יאקוזה לצד חיל הסער של האו"ם.

פברואר 25, 2020

As the end approaches inexorably, the last humans, living millions of years into the future, send a message to the humanity of the present that is both a plea for help and a warning, but also an epic tale of evolution, decline and hope.

מאת היוצרים של "עמודי תבל". לא ברור מתי ואיך האפוקליפסה התרחשה, אבל המצב הנוכחי הוא שהציוויליזציה מתה, מרבית בני האדם עברו מוטציה גנטית שהפכה אותם לחיות טרף, וקבוצה קטנה מאוד של בני אדם רגילים, עושה הכל כדי לשרוד. המפתח טמון באבקה מסתורית שהומצאה ע"י אביו של אחד הניצולים, ונגנבה ע"י נוכל למטרותיו האגואיסטיות. שון בין (שר הטבעות) מככב כמנהיג הקבוצה השורדת.

אפריל 24, 2004

בעולם שהסטוריית היקום מתחלפת לסרוגין, עוד מלחמה אחת והיא מקרבת את הקיץ לבני אדם לחיות עליו, היא כבר חולה ומזוהמת. הגנטיגן ד"ר אזומה נתמך על ידי הממשלה במעבדת החקר על הניסוי אשר נקרא "תא-ניאו", אשר יוכל לשחזר גופות של הגזע המין האנושי, ואפילו להחיות אותם. הממשלה שומרת על מעבדת החקר מכל נשמר, והיא מאיצה בד"ר אזומה לסיים מהר את הניסוי, שהם רואים בו הצלחה אדירה. אך ד"ר אזומה נכנע לכסף הגדול וגם לחייו, כאשר הוא מאויים על ידי סחיטה ומחיר חייו, בכדי שימסור לצבא עצום וגדול ומרושע את הסוד של התחקיר... הבלתי צפוי קורה וטעות גורלית במעבדה של ד"ר אזומה, מהלך של המין האנושי "סינזו נינגן" אשר עבר מוטציה קטלנית, נהפך לכוח עצום אשר פותח את דלתות העולם לרוע להכנס לתוכו. עכשיו רק חיילי קאשהרן אשר עברו גילגול נשמות ניצבים בין "סינזו נינגן" לבין העולם לעבור השמדה עולמית.

ינואר 30, 2000

After the events of Pitch Black, a contractor is hired to locate Riddick, dead or alive. He reviews available information on him and the events of Pitch Black. Terrified, he hires a female cyberpunk merc to do the job for him.

Following the events of the first movie, the Militia finishes restoration work on its excavated spaceship and travels to the moon to deal with Gym Ghingnham and Agrippa Maintainer, who along with Dianna Soreil form a governing triumvirate over the Moonrace. On the moon, the political situation rapidly evolves as new deals are made, setting the stage for a decisive final battle to determine the relationship between the people of Earth and the technologically advanced Moonrace.

דצמבר 28, 2018

Planet Earth, 9177. The remains of humankind live in a post-apocalyptic environment divided into only two social classes: the ruling king and the oligarchs who inhabit the Representative Building and the poor of the world who hardly survive in the slums built around it.

שני אחים במסע האחרון להצלת העולם בעתיד.

In the future, two television networks compete for ratings by producing violent game shows. One network produces a modern day version of the Roman gladiators, only on motorcycles instead of chariots, and uses convicted murderers as the participants, The network decides it needs a champion for this sport, so they frame a constant winner from another game for murder, and place him on the show.

מרץ 10, 2022

Four upper-class high school students live carefree between drugs, games and love until one of the girls, Eli, is brutally killed. Sixteen years later, the memory of the crime torments Alain, another member of the group.

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס