29 סדרות

קים שין הוא שדון שהוא גם מגן של נשמות וגם מנחה אנשים אל העולם הבא ברגע שהם הלכו לעולמם. הוא גר יחד עם וואנג יאו, מלאך המוות ומי שאחראי על לקיחת נשמות הנפטרים. יחד, שניהם רואים את המתים עוברים אל העולם הבא. שין לא רוצה להיות בן אלמוות יותר ומבקש להיות אדם רגיל. בינתיים, ג'י יון טאק היא תלמידת תיכון אשר למרות המציאות הכואבת שלה, היא תמיד אופטימית, והשדון מתאהב בה. קים סאן היא בעלים של חנות עוף, היא בחורה חכמה ומושכת אשר אהובה על כל בני האדם. עם זאת, במפגש פזיז היא פוגשת את ה"קוצר" ושם הכל מתחיל להשתנות.

יולי 20, 2016

יון ג'ו הרופאה היא בתו של יוצר קומיקס ידוע, שנעלם לקראת יציאת הפרק האחרון בסדרת הקומיקס שיצר, "W". יון ג'ו מוזעקת למשרדו של אביה, ובעודה מפשפשת בין ניירותיו, יד נעלמה מושכת אותה לתוך מסך המחשב שלו. יון ג'ו מוצאת עצמה על גג בניין, כשלצידה גבר צעיר, פצוע ומגואל בדם. היא מצילה את חייו ומבחינה רק לאחר מעשה שהגבר הוא לא אחר מאשר צ'ול, גיבורה הראשי של "W". יון ג'ו ההמומה מצליחה לחזור לעולם האמיתי, אך מאותו הרגע, בכל פעם שצ'ול בסכנה, היא מוצאת עצמה שוב בתוך הקומיקס, מצילה את חייו פעם אחר פעם. יון ג'ו אינה יודעת שאביה גילה שהקומיקס שיצר יצא מכלל שליטה, ושהוא מנסה להרוג את צ'ול בכל דרך אפשרית, בתקווה שכך ישים סוף למתרחש. צ'ול אינו מבין מי מנסה לפגוע בו וחושד באישה הזרה שנכנסת ויוצאת מחייו בפתאומיות ובתדירות. הוא דורש מיון ג'ו תשובות והיא מספרת לו שהיא חיה בעולם האמיתי בעוד הוא דמות פיקטיבית בעולם דמיוני. צ'ול מתקשה להאמין לדבריה ומחליט לעבור לעולם האמיתי כדי לגלות את האמת ולהתעמת עם יוצרו...

בימי קדם, אלת הפרחים מתה אחרי שילדה בת. לפני שמתה, האכילה את בתה ג'ין-מי גלולה שתמנע ממנה להרגיש ולהביע אהבה רומנטית. פקודיה שמרו את לידת הבת בסוד וכלאו אותה בתוך שואי ג'ינג במשך 10,000 שנים. 4,000 שנים לאחר מכן, בנו השני של הקיסר השמימי, שו-פנג, נכנס בטעות לשואי ג'ינג וניצל על ידי ג'ין-מי. לאחר שחיו יחד במשך 100 שנה, שו-פנג פיתח בהדרגה רגשות לג'ין-מי. מישהו קרוב אליהם רוצה להשתמש ברגשות אלה לטובתו!

נה און הצעירה חיה בימי ממלכת ג'וסון ומתחזה לגבר כדי שתוכל להתפרנס ולשרוד. היא מרוויחה את לחמה מכתיבת מכתבי אהבה לכל דורש, ומכתב כזה מוביל אותה לפגישה בלתי נשכחת עם אציל צעיר בשם יונג. נה און אינה יודעת שיונג הוא למעשה יורש העצר בכבודו ובעצמו, שהגיע אליה לאחר שקרא מכתב פרי עטה שקיבלה אחותו. יונג אינו מבחין שנה און היא בעצם בחורה ולאחר חילופי דברים מהירים, דרכיהם נפרדות, אך לא לזמן רב... מצבה הכלכלי של נה און הוא בכי רע ובעקבות חובות כספיים, הנושים שלה מוכרים אותה לארמון המלך כדי שתשמש בו כסריס. שם היא פוגשת שוב את יונג, והשניים הופכים לחברים טובים בלב ובנפש, מבלי שאיש יידע את סודו הגדול של רעהו. נה און ויונג מבלים זמן רב יחד ומתאהבים, אך מה יקרה כשהאמת תתגלה?

ינואר 10, 2015

Years after two college sweethearts went their separate ways, Mosheng and Yichen rekindle their romance despite a barrage of challenges to their love.

Late in the 10th century, the Liao dynasty is at the zenith of its power. The omnipotent Liao rule much of what is now Northeast China, Mongolia, Russia, and much of the Korean Peninsula. Prime Minister Xiao Si Wen and Princess Yan have three daughters, with the youngest, Xiao Chao, their favourite. Her heart belongs to the aspiring military commander, Han De Rang, whose family have served the Liao loyally for decades. However, her parents have other plans, sucessfully arranging her marriage to Liao Emperor, Jin Zhong, whom she eventually concedes to marry. As the Emperor’s queen, she becomes a fierce defender of the Liao by assisting in mobilizing the army, heading a 10,000-strong cavalry and providing support to the civil administration. Eventually, she will earn the title of Empress.

יי סו הו והו סאן הא מאוהבים עמוקות. הם התחתנו ויצאו לירח דבש. במהלך ירח הדבש שלהם, יי סו הו עובר תאונה ומאבד את הזיכרון שלו בגלל קנוניה וחמדנות של אחרים. בינתיים, הו סאן הא לא יודעת מה קרה לבעלה ומנסה למצוא אותו. הזוג הצעיר הזה לא מסוגל לזהות אחד את השניה למרות שהם מאוד קרובים במרחק. כשהם לבסוף מזהים אחד את השניה, הם מבינים כי האהבה לא נכנעת וכי אין כמו אהבת אמת.

גואן פי פי (ויקטוריה סונג ) חיה חיים רגילים למדי ונטולי סערות, עד שמופיע בפניה מומחה לעתיקות מסתורי בשם שי הא לאן (הוואנג ג'ינגיו). יש לו סוד… הא לאן מתעוור לאור השמש, אבל ראייתו המצוינת שבה אליו בלילות.

בהתחלה, פגישתם של פי פי והא לאן נראית מקרית לחלוטין, אבל למעשה קיים ביניהם קשר עמוק המתפרש לאורך מאות שנים, שנחתם על ידי גורל. לפני תשע מאות שנים הם הכירו כהא לאן, נסיך בן האלמוות משבט השועלים והויאן, בת אנוש והתאהבו. קללה נוראית שהוטלה על ראשיהם, מפרידה ביניהם בכל פעם מחדש והם שבים ונפגשים בגלגולים הבאים של הויאן. הא לאן אינו מוכן לוותר ומחפש שוב ושוב את הויאן, המתגלגלת בכל פעם בגוף וזהות שונים. האם יוכל לשנות את גורלם בגלגול הנוכחי? הדרמה מבוססת על נובלה סינית מפורסמת.

נובמבר 6, 2018

The romance between failing student Su Yun Jin and high school genius Cheng Zheng is broken apart due to clashing personalities and a huge difference in social status. Coincidentally, they meet each other again in the workforce, and get entangled in each other’s lives once again.

אוגוסט 3, 2021

The series is based on the romance novel of the same name, which is originally named Qin He Yi Kan (衾何以堪) by Mu Fu Sheng. The series revolves around the love story between Su Nianqin and Sang Wuyan, who go through difficulties and finally grab their happiness.

יולי 14, 2014

סוק הון והונג ג'ו הם זוג צעיר ומאושר. עתידם נראה מבטיח עד ששותפו לעסק של סוק הון בורח להונג קונג, כשהוא מותיר מאחור את סוק הון עם חוב של מיליון דולר. סוק הון והונג ג'ו נוסעים להונג קונג כדי לחפש תשובות, מבלי לדעת שחייהם עומדים לקבל תפנית גורלית.

סה יונג היא יורשת עשירה, שמגיעה להונג קונג לפגישת עסקים. סוק הון והונג ג'ו נקרים בדרכה וסוק הון מושך את תשומת לבה. היא מתוודעת למצבם הכלכלי של הזוג ומציעה לסוק הון הצעה שקשה לסרב לה - היא תכסה את כל חובותיו בתמורה לכך שיבלה איתה שלושה ימים. סוק הון המום נוכח ההצעה, אך מסכים, על אף התנגדותה של אשתו שחוזרת לקוריאה.

כעבור מספר ימים, סוק הון שב לקוריאה. כל רצונו הוא להמשיך בחייו ולשכוח את מה שאירע בהונג קונג, אבל הונג ג'ו מסרבת לשכוח ולסלוח. השניים מתקשים להתגבר על משבר האמון ביניהם וכאילו לא די בכך, סה יונג מחדשת את הקשר עם סוק הון ומיידעת את הונג ג'ו שהיא חומדת את בעלה...

20 פרקים, דרום קוריאה, 2014

פברואר 23, 2021

A story about a team of agents is told from the perspective of An Jing and Ma Shang. Showing no fear in their mission to uphold justice, these officers work hard to protect national interests.

יוני 13, 2018

Based on the novel by Priest, Guardian tells the story of a lifetime-transcending friendship between Zhao Yunlan and Shen Wei, who are tasked with upholding peace between deities and mortals in a world beyond scientific understanding,

A renowned actor who is still pining over the loss of his first real love writes an autobiography about his memories of her, hoping to reconnect.

אוגוסט 18, 2021

Zhou Sheng Chen was raised by his brother, the Emperor, until the age of thirteen, when he set out to defend the border and establish himself as a loyal and accomplished general. Cui Shi Yi, the well-read daughter of an esteemed family, has been betrothed to the Crown Prince since birth. However, political scheming and tragic events result in Cui Shi Yi falling mute, her former fiance becoming a child Emperor, and Zhou Sheng Chen returning to the capital amidst a cloud of political turmoil.

טאיירה קיי, רקדן צעיר ומוכשר למחול מודרני יצא ללמוד בגרמניה בשנות העשרה שלו. הוא התפרסם בשם" הגאון הצעיר ", ואפילו זכה באליפות בינלאומית לריקוד מודרני בגרמניה. אבל קיי לא הצליח להגשים את חלומו, כאשר החוזה שלו בגרמניה לא חודש. קיי חזר לטוקיו ועובד בעבודות פיזיות מזדמנות על מנת לנסות להגשים את חלומו מחדש. חלומותיו המרוסקים גורמים לו לאבד אמון בעצמו ולהתייאש מחייו. ברגעי הייאוש שלו, הוא פוגש את נישיהארה יואי, מורה בתיכון בשנות העשרים המאוחרות שלה ומבוגרת ממנו. גם יואי, כמוהו חוותה כישלון בנעורים וחייה עוברים בהרגשת פספוס. טאיירה מתאהב ביואי ממבט ראשון ולאט, לאט מסיר מיואי מכשולים רבים בתעוזה שלא אופיינית ליפני, ומתחיל להשפיע על יואי ועל הביטחון העצמי שלה.

In 1938 October, the Japanese captured Wuhan Changsha, on the verge of death or destruction. City tea Xiang Hu family, under the support of grandson Xue Junshan, leave no stone unturned for Hu Jia's pet a pair of twins Xiangxiang and Xiaoman arrangement retreat. Xue Junshan first Xiangxiang introduced to studying abroad to return to defend Gu Qingming Changsha, but forceful nature of Xiangxiang and arrogant Gu Qingming met and potential with the fire, Xue Junshan had to elect people. In Xue efforts Xiangxiang finally got engaged, the engagement day, Chiang Kai Shek blaster fire Changsha, due to improper command, Changsha Fire lead to great disaster, the bustling old town were destroyed, many dreams a chance to run the people were burnt alive, including my fiance a. Is in such a scorched earth, around the heroes and heroines gathered in Changsha, and Hunan people's together hard to block the enemy's heel, Hu family also in this catastrophe interpretation of the scenes story of joys and sorrows.

סאנג-דו מאבד את הוריו בתאונת דרכים וגדל אצל דודו הג'יגולו עד כתה ה', ביחד עם צ'ה היון-אוון שהופכת להיות החברה הכי טובה שלו בילדות. הם אפילו מאוהבים בסתר האחד בשניה.

סאנג-דו מאומץ על ידי משפחה עשירה, עבורה הוא הופך להיות בנם יחידם . בנוסף משפחתה של היון-אוון יורדת מנכסיה ופושטת רגל. במקרה סאנג-דו נקלע למקום כאשר נושים רודפים את המשפחה, ובטעות הוא גורם לאחד הנושים להפוך לצמח.

דרכי החברים נפרדות כאשר סנג-דו נשלח לבית ספר לנוער עבריין . כאשר הוא משתחרר מהכלא הוא מגלה שהוריו נטשו אותו ונסעו לאמריקה, והיון-אוון והוריה ברחו מהאזור.

סאנג-דו בן ה-27 הוא כעת אב לילדה חולה בסרטן הדם. בכדי שיוכל לכסות את חשבונות בתי החולים שמטפלים בבת שלו, הוא הופך לג'יגולו כמו דודו שמלמד אותו את "רזי המקצוע" . יום אחד הוא נתקל בשנית באהובתו משכבר הימים היון-אוון, שעובדת כרגע כמורה למתמטיקה באחד מבתי הספר התיכוניים בעיר .

כדי להיות בקרבתה הוא מתחיל לעבוד כמאבטח, ובסופו של דבר גם חוזר ללימודים כדי להיות תלמיד שלה.

אבל היא מאורסת בדיוק לרופא של הבת שלו .

האם יצליח להשיג בחזרה את אהובתו ? האם הנסיבות יאפשרו זאת ?

A struggling student, desperate to find a way to make enough money to cover the cost of attending university in Shanghai, Xiang Yuan was willing to do whatever it took to make her dreams come true. When the Ye family offered to pay for all of her university expenses, Xiang Yuan accepted their offer without hesitation. Little did she know that in so doing, she would alter the course of her life forever. Smart, dedicated, and determined to make a better life for herself, Xiang Yuan excelled in school, so much so that by the time she enters the workplace, she’s well on her way to becoming financially independent. Nearly free of the debt she owed the Ye family, Xiang Yuan found herself falling for the family’s eldest son, Ye Qian Ze. Little did she know that the family’s second son, Ye Yun had already fallen in love with her. Caught up in an unexpected and messy love triangle, Xiang Yuan must find a way to overcome the obstacles of life and love, while holding onto the one thing that has always driven her forward... Her dreams.

האם את/ה יכול/ה להילחם ברגשות שלך כאשר את/ה יודע/ת שמשהו לא בסדר? ג'יאנג שנג וליאנג שנג הם אחים למחצה שגדלו בילדות קשה וסומכים רק אחד על השני. כאשר הרגשות שלהם זו לזה הופכים להיות יותר מאשר רק אח ואחות, שניהם מנסים לדכא את רגשותיהם כי הם יודעים שזה לא בסדר. שנים לאחר מכן, ליאנג שנג נקלע לתאונת דרכים ונעלם ללא עקבות. בעזרתו של צ'נג טיאן, ג'יאנג שנג מחפשת את ליאנג שנג בלי שום מזל. צ'נג טיאן מתאהב בג'יאנג שנג, והשניים מתחתנים. אבל כאשר ליאנג שנג חוזר במפתיע, אילו בחירות קשות תצטרך ג'יאנג שנג לעשות?

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס