1,857 סרטים

המשך מסעו של פול אטריידס כשהוא מתאחד עם צ'אני והפרמן תוך כדי נתיב נקמה נגד הקושרים שהרסו את משפחתו. מול בחירה בין אהבת חייו לגורל היקום הידוע, הוא משתדל למנוע עתיד נורא שרק הוא יכול לחזות.

בייבי, נהג שודים צעיר ומוכשר, נעזר בקצב המוזיקה שלו על מנת להיות הכי טוב במשחק. כאשר הוא פוגש את נערת חלומותיו, בייבי רואה הזדמנות לזנוח את חיי הפשע ולצאת לחופשי. אולם לאחר שנאלץ לעבוד עבור ראש ארגון פשע הוא חייב להתמודד עם המציאות, כאשר שוד שלקח בו חלק משתבש ומאיים על חייו, אהבתו והחופש שלו.

לאחר שהתאחד עם גוון סטייסי, ספיידרמן, החבר השכונתי במשרה מלאה של ברוקלין, משוגר על פני היקום הרב-ממדי, שם הוא נתקל בצוות של אנשי עכביש שתפקידם להגן על עצם קיומם. אך כשהגיבורים מתמודדים עם איום חדש, מיילס מוצא את עצמו מתנגד לאנשי העכביש האחרים וחייב להגדיר מחדש מה זה להיות גיבור כדי שיוכל להציל את האנשים שהוא אוהב.

יצירת המופת של אלפרד היצ'קוק המפגין את כשרונו בבניית סיטואציות משעשיות ומרתקות הבאות זו אחר זו במהירות מסחררת. זוהי אחת מקומדיות המתח הטובות בתולדות הקולנוע. קארי גראנט הוא איש פירסום שמסתבך בפרשת ריגול, נחטף, בורח וחוצה את ארה"ב כשכוחות גדולים מהבנתו דולקים אחריו - "תאוריית הקשר" במיטבה. כולל את סצנת מטוס הריסוס הקלאסית והשיא הבלתי נשכח על פסלי הנשיאים בהר רושמור.

מאי 24, 2019

עיבוד לייב אקשן מרגש וססגוני לקלאסיקה המצויירת של אולפני דיסני, 'אלאדין' מספר את סיפורו המרגש של נער רחוב מקסים, נסיכה אמיצה ונחושה בשם יסמין וג'יני שייתכן שהוא המפתח לעתידם.

לואיזה 'לו' קלארק גרה בעיירה קטנה באזור הכפרי של אנגליה. ללא כיוון ברור בחיים שלה, הבחורה המוזרה והיצירתית עוברת מעבודה אחת לאחרת כדי לעזור למשפחתה לגמור את החודש. האופטימיות שלה עומדת למבחן כשהיא עומדת בפני אתגר חדש בקריירה שלה: היא לוקחת עבודה חדשה והופכת להיות מלווה ומטפלת לוויל טריינור - בנקאי צעיר ועשיר המרותק לכיסא גלגלים. מאז תאונה שעבר לפני שנתיים, חייו של וויל התהפכו לחלוטין: הוא כבר אינו הנשמה ההרפתקנית שהיה פעם, וניכר שוויתר על החיים, כלומר, עד אשר לו מחליטה להראות לו שיש בשביל מה לחיות. הם יוצאים יחד לסדרה של הרפתקאות, אשר במהלכן גם וויל וגם לו מגלים שקיבלו יותר ממה שציפו, חייהם ולבבותיהם ישתנו מעבר לדמיונם.

אפריל 18, 1986

סרטו של רידלי סקוט, העוסק במאבק הקלאסי שבין הטוב לבין הרע, בין החושך לבין האור. במעין בליל של מוטיבים מהאגדות הקלאסיות - שבו בתוך יער עבות מהלכים אנשים צעירים ויפים, מכשפות, יצורי יער, ואפילו חד-קרן - מאיים כוח החשיכה הרע להרוס את היופי המוחלט. הנסיכה היפה נחטפת, יצורי היער מבוהלים, וג’’’’’’’’’’’’’’’’ק, ילד הטבע היפה, מציל את העולם ואת הנסיכה.

סיפור האהבה המרתק ורב התהפוכות שהתחיל בדמדומים, והלך והסתבך במולד הירח ובליקוי חמה, מתקרב לסיומו בשחר מפציע, הספר הרביעי בסדרה.כשהרקעים בחייה של בלה סוון עומדים להתאחות עם בחירתה באהבת חייה הגדולה, מתחילה שרשרת ארוכה של אירועים רצופי תפניות ומתח, החושפים עולם של אהבה מופלאה ואושר, של מסתורין, של פחד וסיוט, המטלטים את הדמויות, ואתן את הקוראים, בין ייאוש תהומי לבין תקווה גדולה - טלטלה המגיעה לשיאה לקראת הסיום הדרמטי ועוצר הנשימה

אפריל 7, 2017

מיטסוהא מיאמיזו, תלמידת תיכון, משתוקקת לחיות חיים של ילד בעיר הרועשת של טוקיו — חלום שעומד בניגוד מוחלט לחייה העכשווים בכפר. בזמן שבעיר, טאקי טאצ'יבנה חי חיים עמוסים כתלמיד תיכון בעודו מלהטט בין העבודה החלקית שלו ומקווה לעסוק בעתיד באדריכלות. יום אחד, מיטסואה מתעוררת בחדר שלא שלה ולפתע מוצאת את עצמה חיה את חלום חייה בטוקיו — אבל בגופו של טאקי! במקום אחר, טאקי מוצא את עצמו חי את חייה של מיטסואה בכפר צנוע. במרדף אחר תשובה לתופעה המוזרה הזו, הם מתחילים לחפש זה את זו.

עד שנות השבעים "חלף עם הרוח", של הבמאי ויקטור פלמינג, בכיכובם של ויויאן לי וקלארק גייבל היה הסרט הקופתי ביותר בכל תולדות הקולנוע. בטקס האוסקר ה-12 הוא גרף 8 פרסי אוסקר, היה נושא לחיקויים אין ספור, ויצר סטריאוטיפים חדשים של גיבורי קולנוע. דומה שאין סרט אופייני יותר להוליווד מ-"חלף עם הרוח". יש בו כוכבים הגדולים מן המציאות, הון עתק, שהוצא על תפאורות, תלבושות וסצינות המוניות והתוצאה היא בדיוק ראוותני, ששומר על רעננותו לאורך השנים ואיננו מתיישן. סיפורם של סקארלט אוהארה, רט באטלר ושאר בני אטלנטה, בירת ג'ורג'יה, בימי מלחמת האזרחים, כפי שסיפרה אותו מרגרט מיטשל, ברב המכר שלה.

הרפובליקה המשגשגת דעכה. השליט הכל יכול והנערץ פנה אל הצד האפל והפך לרודן שנוא, כשהוא משליט שלטון טרור. בעוד שתומכיו המתמעטים נהנים עדיין מרווחה ושגשוג משביע רצון, תחושת הייאוש הלכה ופשטה בכל. אפילו נאמני הממלכה האדוקים ביותר לחשו, בינם לבין עצמם, כי הימים היפים הלכו לבלי שוב, וכי כל שנשאר לקוות לו עוד הוא רגע אחד של גדולה, רגע אחד שיזכיר את תהילת העבר, לפני הסוף הבלתי נמנע.

הנה עובדה אחת ידועה בקשר לדרקולה הוא לא רק נסיך האופל הוא גם אב מגן מאוד לנערה בשם מייביס. דרקולה בונה את בית מלון טרנסילבניה כאזור מבטחים למייבן בוא היא תוכל לגדול בשקט ובנוסף הוא מארח בו ג את המפלצות המוכרות ביותר בעולם – פרנקנשטיין ואשתו, המומיה, האיש הנעלם ומשפחה של אנשי זאב. האם האב יצליח להישאר בשלווה כאשר בן אנוש צעיר מגיע גם הוא לבית המלון ומושך את עינה של מייביס.

יוני 3, 1988

ג'וש הוא נער בן 12 המתעורר בוקר אחד ומגלה שחלומו להיות מבוגר התגשם, ובין לילה הוא הפך לגבר בן 30. ג'וש המבולבל והמבוהל נאלץ להשתלב בעולם המבוגרים ויוצא לעבוד, אלא שכצפוי, הוא לחלוטין לא בשל לכך. העניינים מסתבכים כשהילדותיות והנאיביות שלו כובשים את לבה של אחת מחברותיו לעבודה - צעירה נוירוטית ושאפתנית בשם סוזן.

אמלי חיה בפריז, בעולם משלה, ממלצרת בבית קפה, גרה בדירה שכורה. חייה עוברים ללא ריגושים מיוחדים ואז יום אחד הכל משתנה. אמלי מגלה בדירתה קופסת פח ישנה ובה משחקי ילדות של ילד שהתגורר בדירה לפני שנים. היא מנסה לאתר את בעלי הקופסא, וכשהיא מצליחה להחזיר לו את ה"אוצר", חייה וחייו משתנים. בעקבות כך מחליטה אמלי לשמח את הסובבים אותה ולעזור להם: היא מפסיקה חיזור כפייתי של אחד הלקוחות הקבועים אחר אחת המלצריות ומשדכת אותו לאחרת, היא כותבת מכתבי אהבה למנהלת הבניין המרירה וממלאת את חייה באהבה ועוד, עד שהיא פוגשת את נינו, צעיר שעובד בחנות לאביזרי סקס ואוסף תמונות ממכונות של "פוטו רצח", שאנשים השליכו. אמלי ונינו מתאימים אחד לשני, אבל האם יצליחו אי פעם להיפגש ולהתאהב?

אוקטובר 20, 2023

חייה של זואי מילר, סטודנטית מבריקה שעושה התמחות במדעי המחשב ולא מגלה עניין באהבה רומנטית, מתהפכים כאשר זאק, שחקן כדורגל מכללות פופולרי, לוקה באמנזיה וחושב בטעות שזואי היא בת הזוג שלו.

לנדון קרטר וחבריו הם הנערים הכי פופולריים בביופורט, עיירת חוף קטנה בצפון קרוליינה, הם לובשים את הבגדים הנכונים, נוהגים המכוניות הנכונות ומסתבכים בצרות לפי הספר. ג'יימי סאליבן היא ההפך הגמור מלנדון, בתו של המטיף של העיירה לובשת שמלות רחבות ואת אותו סווטשירט כל יום, היא מקבלת את העלבונות שמטיפים בה לנדון וחבריו בחיוך, ותמיד מחפשת את הטוב באנשים. כשתעלול של לנדון נכשל והוא נענש על ידי מנהל בית הספר לקחת חלק בפעילות חברתית בהצגת בית הספר, לנדון לומד להכיר את הבחורה השקטה שמסקרנת אותו בטוב לבה והשניים מתאהבים. כשנסיבות שלא בשליטתם מסכנות את אהבתם, לנדון נשאר לצד ג'יימי ועוזר לה להגשים את חלומה.

The summer of his high school freshman year, Hodaka runs away from his remote island home to Tokyo, and quickly finds himself pushed to his financial and personal limits. The weather is unusually gloomy and rainy every day, as if taking its cue from his life. After many days of solitude, he finally finds work as a freelance writer for a mysterious occult magazine. Then, one day, Hodaka meets Hina on a busy street corner. This bright and strong-willed girl possesses a strange and wonderful ability: the power to stop the rain and clear the sky.

מרץ 24, 2023

Mi-so, a 12 years old girl who transferred from Seoul to Jeju island, meets Ha-eun. They promise never to seperate. At the age of 18, Ha-eun's boyfriend, Jin-woo breaks two girls's friendship. Few years later, they come apart as their lives go seperate ways. Now they are 27, and they finally meet again. They've missed each other. After 15 years, will they truly understand each other?

Two melancholic Hong Kong policemen fall in love: one with a mysterious underworld figure, the other with a beautiful and ethereal server at a late-night restaurant.

לארה-ג'ין קאבי היא תלמידת תיכון חמודה ומופנמת עם לב רגיש שנוטה להתאהב לעיתים קרובות. במקום לשלוח לקראש הנוכחי שלה הודעה פשוטה, היא מוציאה דף ועט וכותבת לו מכתב אהבה בלי כוונה לשלוח. העלילה מסתבכת ביום שבו כל המכתבים הללו – חמישה מכתבים לחמישה בחורים – נשלחים. האחד לג'וש – האקס הטרי של אחותה, והשני לפיטר קבינסקי, שבדיוק נפרד מהמנוולת הראשית של התיכון. כדי שג'וש לא יחשוד בטעות שלארה-ג'ין באמת מאוהבת בו, וכדי שפיטר יצליח לגרום לאותה מנוולת לקנא מספיק כדי לחזור לחיקו, פיטר ולארה-ג'ין מחליטים להעמיד פנים שהם זוג.

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס