53 סרטים

אוקטובר 25, 1978

קלאסיקה של תת-ז'אנר סרטי ה"סלאשר" שהפך את ג'יימי לי קרטיס למלכת סרטי האימה. ג'ון קרפנטר יצר את אחד הסרטים המפחידים של הז'אנר: מעשה במייקל מאיירס, פסיכופט שנמלט מבי"ח לחולי נפש בו הוא היה כלוא לאחר שרצח את אחותו בהיותו ילד, ועתה הוא שב לעיר הולדתו על מנת לחסל אחות נוספת ועוד כמה שמרטפיות. השחקן הבריטי המנוח דונלד פלזנס מגלם את האיש הדולק בעקבותיו של הרוצח. קרפנטר כתב גם את המוסיקה המצמררת.

פברואר 1, 1980

מקס רוצ'ינסקי הוא שוטר היוצא למסע נקם לאחר שכנופיית אופנוענים חסרי מעצורים ופסיכוטיים גורמת לפציעתו האנושה של שותפו גוס ולאחר מכן רוצחת בצורה אכזרית את אישתו ג'סי ואת בנו הקטן. תחושות הזעם והצער מלווים את מקס לאורך המשך סרטי הטרילוגיה וניכר כי הוא לאט לאט מאבד את הערכים המוסריים שהיו בו כשוטר והופך בעצמו לאיש חסר מעצורים ומסוכן.

אליס בת ה-19, חוזרת אל העולם המוזר אותו הכירה לראשונה כילדה צעירה, ויוצאת למסע פנטסטי למצוא את יעודה האמיתי - ולסיים את עידן הטרור של המלכה האדומה. בארץ הפלאות מצפים לה הכובען המטורף וכל שאר חברי הילדות שלה: הארנב הלבן, טווידלדי וטווידלדם, הזחל וחתול הצ'שייר.

עיבוד אפל לספר הפולחן של אן רייס שיוצא מתוך הנחה בסיסית שהערפדים קיימים וחיים בינינו (והם יצורים מיוסרים למדי). העלילה מתרחשת על פני כמאתיים שנה, מרגע שבו לסטאט הערפד (קרוז) נושך את לואיס דה פוינט דה לאק (פיט) והופך אותו לאחד מבני האלמוות. הסרט מחזיר למיתוס הערפד את האלמנט ההומוסקסואלי שנעדר ממנו מאז עבר הערפד מהספרות לקולנוע.

חזיון אפוקליפטי על עולם עתידני בו שולטים ההרס והאנרכיה ובני האדם מוכנים להרוג ולהיהרג בעבור ליטר בנזין. לאחר המלחמות ולאחר שבני האדם יצרו לעצמם חברות שבטיות, נאבקים היצורים שהיו פעם אנשים על אנרגיה, כדי להפעיל את מכוניותיהם. מקס הוא אחד מאותם נוודים, התועים במדבר, שמטרתם היחידה היא להמשיך ולהתקיים.

ספטמבר 30, 2022

לאחר שהייתה עדה למקרה משונה וטראומטי עם אחד המטופלים שלה, דוקטור רוז קוטר מתחילה לחוות אירועים מפחידים שאין ביכולתה להסביר. בעוד אימה משתקת מתחילה להשתלט על חייה, רוז חייבת להתמודד עם עברה המטריד על מנת לשרוד ולברוח מהמציאות המאיימת החדשה שלה.

לאחר שכל האספקה של מקס נגנבת, הוא נאלץ למצוא מחסה בעיר מושחתת הנשלטת ע"י אשה אכזרית. במהרה הוא מוצא את עצמו מעורב במשחקי הכח, וכעת לא רק שעליו לשרוד את המדבר ואת העיר, הוא גם צריך להציל חבורת ילדים תמימים.

אליס קינגסלי בילתה את השנים האחרונות בעקבותיו של אביה והפליגה בים הפתוח. עם חזרתה ללונדון, היא נתקלת במראה קסומה וחוזרת לממלכה הפנטסטית של ארץ הפלאות עם חבריה הארנב הלבן, הזחל הכחול, חתול הצ'שייר והכובען המטורף, אשר איבד את עצמו. מירנה שולחת את אליס למסע כדי למצוא גלובוס מתכתי הנמצא בתוך החדר של השעון הגדול ושולט בזמן. אליס חוזרת אל העבר, ונתקלת בחברים ואויבים - בנקודות שונות בחייהם, ויוצאת למרוץ מסוכן כדי להציל את הכובען לפני שנגמר הזמן.

אוגוסט 31, 2002

ללארי קלרק יש כבר מוניטין של אחד שלא עושה חשבון. סרטיו הקודמים קידס, נולדו לרצח וילד רע עסקו בצורה ישירה ופרובוקטיבית באמריקנה, והציעו התבוננות נטולת פילטרים מרככים בניכור של בני הנעורים. סירטו החדש אינו שונה וגם הוא נוגע בתחלואי ההתבגרות בפרברים האמריקאים. ויסליה, עיירה בקליפורניה, היא זירת ההתרחשות ואנו מלווים שורה של בני נוער שהצרות בביתם דוחפות אותם למעשים החורגים מהנורמה. ההתרחשויות אינן כוללות רק אלימות ורוע בתוך המשפחה, אלא גם מין מפורש שאין בינו ובין תשוקה דבר וחצי דבר-סתם פעילות הנובעת מהשעמום בין הפרסומות. למרות האמור לעיל ולמרות שאי

בלש שמתקשר עם עולם המתים (מייקל ג'יי פוקס, זאב צעיר) מוצא עצמו מעורב בפרשיית רצח מסתורית. לעזרתו חשים חבריו המתים איתם הוא עובד, ועיתונאית שמאמינה ביכולתו לשוחח עם המתים. אך נראה שלבלש המסכן יש עסק עם המוות עצמו.

אפריל 7, 2017

לגלוריה אין ברירה, היא חייבת לעזוב את ניו-יורק ולחזור לעיר הולדתה. החבר שלה איתו חלקה דירה אופנתית בניו-יורק זורק אותה מהדירה ובאותו היום היא גם נזרקת מעבודתה. כשהיא מגיעה בחזרה, היא פוגשת את אוסקר, חבר ילדות שמציע לה עבודה בבר השכונתי ונוצר ביניהם קליק מיידי. כאשר דיווחי החדשות מספרים על ייצור ענק שהורס את סיאול עיר בירתה של קוריאה, גלוריה מופתעת לגלות כי יש קשר בינה לבין הייצור. כשהאירועים מתחילים לצאת מכלל שליטה, גלוריה חייבת לברר מדוע חייה חסרי החשיבות יכולים להציל את גורל העולם.

סיפורם של ארבע דמויות בעלות התמכרויות שונות. הארי וטיירון - מכורים להרואין שרה, אמו של הארי - מכורה לטלויזיה, עד שהיא התקבלה להשתתף בשעשועון טלויזיה שהיא כה אוהבת, מנסה שרה בכל כוחה להרזות על מנת ללבוש את שמלתה האדומה. מריון, חברתו של הארי, אשר גם מכורה להרואין מנסה מאז ומתמיד לברוח מדמותו של אביה שכל כך עשיר. ואילו הארי עצמו חולם על עסקת סמים גדולה שתשפר את מעמדו ואת מצבו הכלכלי ותאפשר לו ולמריון לפתוח חנות בגדים. זהו סיפורם של ארבע דמויות וארבע התמכרויות וארבע חלומות.

אוקטובר 18, 2012

אלכס קרוס היה כוכב עולה במשטרת וושינגטון כאשר עולמו חרב עליו באחת: אשתו מריה נורתה לנגד עיניו בידי רוצח לא ידוע והותירה אותו שבור־לב, הורה יחיד לילדיהם הקטנים. שנים לאחר מכן קרוס, כעת סוכן אף־בי־איי מוערך, מחליט לעזוב את עבודתו התובענית והמסוכנת לטובת חיים שלווים יותר עם משפחתו ולשוב למקצועו הקודם - פסיכולוג. אך אז מבקש ממנו שותפו לשעבר לעזור לו בחקירה קשה: אנס אכזרי בעל שיטות פעולה מזוויעות מטיל אימה על נשים בוושינגטון, וקרוס מסכים לצאת בעקבות השובל המדמם שהוא מותיר אחריו. במהלך החקירה מתחיל קרוס לחשוד שאולי יש קשר בין האנס לבין מי שרצח את אשתו.

מותחן פסיכולוגי שיחזיק אתכם בצוואר וילחץ חזק. ג'יימי לי קרטיס השאקלית (שקרים אמיתיים) בתור שוטרת מתחילה שמסתבכת כשרוצח פסיכופת מחליט להתלבש לה על החיים ועל הנשמה. רון סילבר (תהפוכות הגורל) מהפנט באחד מתפקידיו הזכורים יותר. לחגור חגורות וללחוץ על הגז.

נורם, דוב קוטב שאינו יודע איך לצוד, אך הוא מחזיק יכולת נדירה בדומה לסבא שלו - הוא יכול לתקשר עם בני אדם. כאשר ורה, מנהלת שיווק נדל"ן מגיעה לאזור מגוריו של נורם בכדי לצלם פרסומת טלוויזיה למכירת בתי יוקרה באזור, נורם מתכונן לעשות משהו שיציל את ביתו מידיו של הבוס מר גרין. בעידוד חברו סוקרטס השחף, נורם עוזב את משפחתו ויוצא על ספינה לניו יורק בליווי בעלי בריתו הנאמנים - שלושה מכרסמים שובבים ובלתי מנוצחים.

מאי 13, 1977

A psychotic redneck who owns a dilapidated hotel in the backwater swamps of Louisiana kills various people who upset him or his business, and he feeds their bodies to a large crocodile that he keeps as a pet in the swamp beside his hotel.

אוגוסט 25, 2016

Twenty-three years after her hooker mother tried to kill her in the womb Helen remains damaged psychological goods. A mindset that gets worse when she suffers a traumatic head injury in an accident. Awakening in hospital, it’s discovered Helen has a tumour growth in her brain causing her to experience dark visions, disembodied voices and the omnipresence of a strange young woman. Soon, lost in a walking nightmare, in which nothing is what it seems, and her vicious actions barely remembered, it becomes crystal clear that whatever is inside her cracked psyche will stop at nothing to get out.

פברואר 2, 1974

סיפורו האמיתי של אד גיין, כפרי בור ותמהוני מאיזור נידח, שלאחר שנים של תלותיות באימו האדוקה והנוקשה, נפשו מתערערת לחלוטין כשהיא הולכת לעולמה. הוא מחליט לשמור את גופתה, וככל שעובר הזמן, הוא אף הופך להיות שודד-קברים ורוצח, המתנהל בחייו תוך מעשי זוועה שהוא ממשיך לבצע, ובין הגופות הנמצאות בבית החווה המתפורר.... הסרט עוסק באחד הפסיכופאטים הסדרתיים המפורסמים מאז ומעולם, שסיפורו האמיתי, היווה בסיס לסרטים רבים דוגמת "המנסרים מטקסס", "שתיקת הכבשים" ועוד רבים אחרים.

אישה יפה יושבת בביתה המעוצב והאלגנטי להפליא, צופה בזמן החולף ליד מזוודות מלאות שארזה בעצמה, ובהן חפציו של מאהב שעזב אותה. היא מצפה בכיליון עיניים לבואו של אהובה, אך הוא לעולם לא מגיע. בדירתה נמצאים רק היא וכלב חסר מנוחה, שאינו מודע לעובדה שגם הוא נזנח – שני יצורים חיים שננטשו. במשך ימים של המתנה היא יוצאת מהדירה פעם אחת בלבד – כדי לקנות גרזן…

מרץ 31, 1976

A young woman stumbles into a nightmare land of hijacking and humiliation while driving cross-country from California to New York.

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס