5,641 סדרות

עלילת הסדרה מתמקדת בקבצות בלשים מיחידת עילית של בלשים של משטרת ניו-יורק בשם "יחידה לקורבנות מיוחדים" הנמצאת באזור מנהטן. כל מקרה הוא שונה ומורכב. לאורך הסדרה מוצגת גם ההיסטוריה האישית המורכבת של הבלשים השונים על מנת להמחיש כיצד חייהם הפרטיים של השוטרים עשויים להשפיע בדרך כלשהי על תהליך קבלת ההחלטות בעבודתם. הסדרה מתמקדת בחקירת פשעים שלהם קורבנות מיוחדים בעלי רגישות מיוחדת, כגון פשעי מין ופשעים כנגד ילדים. כמו סדרת האם, הסדרה עוסקת הן בשלב חקירת המשטרה ואיסוף הראיות, והן בשלב הדיון בבית משפט.

ספטמבר 13, 2005

אימם של דין וסם ווינצ'סטר נרצחה בילדותם על ידי שד. הרצח החדיר נקמה בכל נים בגופו של אביהם, והפך אותו לצייד שתפקידו בחיים הוא לרדוף אחרי רוחות, שדים מסוגים שונים, ערפדים ושאר על טבעיים בניסיון ללכוד את אותו שד. כשני עשורים לאחר מכן, כאשר האב נעלם, שני האחים יוצאים לחפש אחריו על ידי איתור של מקרים על טבעיים טריים. עם הזמן הם מגלים שאותו שד שרצח את אמם עשה גם הרבה מעבר לכך, ושיש לשניהם תפקיד מרכזי באירועים הרי גורל, כאלה הגדולים בהרבה מהבורג שהם מהווים במערכת.

"זירת הפשע" היא תוכנית טלוויזיה אמריקאית המשודרת בערוץ הראשון: כל אחד מפרקיה, עוסק ברצח אכזרי שהתרחש בעיר ההימורים לאס וגאס, כשאנשי המחלקה לזיהוי פלילי, מנסים לפענחו בארבעים וחמש דקות נטו. הם טובים מאד במלאכתם, הם יוצאים למקום בו נמצאה הגופה, מאירים בפנסיהם, מתבוננים במיקרוסקופים, מחטטים בגוויות, לוחצים על כפתורי המחשב ולרוב, התעלומה נפתרת. הרוצחים נתפסים, הרעים ייענשו, הטובים יוצאים לזירת פשע אחרת, בה נצפה בשבוע הבא.

ספטמבר 23, 2008

פטריק ג'יין עשה הרבה כסף ממופע ראיית הנסתר שלו, עד שאשתו וילדו נרצחו על ידי רוצח סדרתי בשם רד ג'ון. שבור וגמור, מתוודה פטריק שהמופע הפרא-פסיכולוגי שלו היה הונאה גמורה, אבל מסכים להעניק מכישורי האבחנה שלו למשטרה. לאורכה ולרוחבה של קליפורניה, מצליח פטריק לעזור למצות את הדין עם קרימינלים, אבל בתוך תוכו הוא זוכר שיש אחד שהוא מוכרח להביא לדין בכל מחיר – רד ג'ון. ג'יין מועסק כבלש עצמאי העובד עם לשכת החקירות של קליפורניה. הוא הביא את כישורי התצפית שלו לרמה כמעט מושלמת ומסייע לסי-בי-איי בפתירת פשעים.

ספטמבר 22, 2004

"אבודים" מתמקדת בכמה עשרות דמויות מפתח מתוך 48 ניצולי התרסקות מטוס שהיה בדרכו מאוסטרליה ללוס אנג'לס, אשר מצא עצמו על אי בודד ומסתורי. דיירי האי החדש נאלצים להתמודד עם קשיי ההשרדות, לצד תופעות הטבע המוזרות שבג'ונגל. הדמויות מתפתחות מפרק לפרק ומייצרות כל הזמן שאלות חדשות, מרתקות ומדאיגות לגבי מהותו של האי, תושביו החדשים והחוויות המטאפיסטיות שחויים הניצולים. לאורך הסדרה נשזרים רמזים ופרטים הניתנים לפרשנות, שהופכים את אבודים לחוויה ממכרת וסוחפת.

אוקטובר 1, 2006

דקסטר מורגן הוא מומחה לדם במחלקת זיהוי פלילי במשטרת מיאמי. הוא נחמד, מתחשב, ומקצוען אמיתי. עמיתיו של דקסטר ואחותו דברה, העובדת אף היא כשוטרת במשטרת מיאמי, אוהבים, מעריכים ואפילו מעריצים אותו. אולם איש אינו יודע את סודו הנורא: בלילות הוא יוצא לתפוס פושעים שהמערכת לא הצליחה לכלוא, ורוצח אותם באלימות מחושבת ומצמררת. עוד כשהיה ילד, גילה הארי, אביו המאמץ של דקסטר, שהוא ילד נטול רגשות וכישורים חברתיים, עם דחפים רצחניים בהם הוא מתקשה לשלוט. הארי מלמד את דקסטר לנתב את הדחף שלו למקומות "נכונים" ולא לפגיעה בחפים מפשע. הארי הוא היחיד שחולק את סודו של דקסטר, וכאשר הוא נפטר מסרטן, דקסטר נותר מיותם עם סודו הנורא, אותו הוא מסתיר מכל הסובבים כולל מאחותו המעריצה.

רציחות במידסומר (באנגלית: Midsomer Murders) היא סדרת דרמה משטרתית בריטית ששודרה ברשת ITV החל משנת 1997. התוכנית מבוססת על סדרת ספרים מאת קרוליין גרהאם שעובדו לטלוויזיה על ידי הסופר והתסריטאי אנתוני הורוביץ. הדמות הראשית בסדרה היא דמותו של טום ברנבי (בגילומו של ג'ון נטלס) מפקח משטרה בעיר קוסטון. ב-2011 החליף את טום ברנבי כמפקח המשטרה, בן דודו הצעיר ג'ון ברנבי (ניל דאג'ן). סיפור העלילה נסוב על פענוח מקרי רצח שמתרחשים במחוז הבדיוני מידסומר על ידי חוקרי המשטרה בראשות ברנבי. במשך השנים היו למפקח המשטרה מספר עוזרים: סמל בילוש גווין טרוי (דניאל קייסי), סמל בילוש דן סקוט (ג'ון הופקינס) וסמל בן ג'ונס (ג'ייסון יוז).

אוקטובר 7, 1998

שלוש האחיות לבית האליוול לומדות יום אחד כי הכישוף בעולם קיים, וכי הן ה-"מכושפות" - התגשמות נבואה של בוא שלוש מכשפות רבות עוצמה שיפעלו בשירות הטוב. כפופות לקו מנחה לפיו נאסר עליהן לנצל את כישרונן לתועלת אישית, האחיות רותמות את כוחותיהן להצלת החפים מפשע ולהגן על עצמן מפני כוחות רשע.

סטארגייט אס-ג'י-1 היא סדרת מדע בדיוני אמריקאית/קנדית המבוססת על זיכיון סטארגייט, שהחל עם סרט הקולנוע באותו שם משנת 1994. הסדרה עוקבת אחר הרפתקאותיהם של ארבעת חברי צוות ס"ג-1, החוקרים ותרים את היקום באמצעות ה-"סטארגייט" - מכשיר חייזרי בצורת טבעת גדולה, המאפשר מעבר מיידי בין כוכבי-לכת המרוחקים זה מזה בגלקסיית שביל החלב, כאשר המעבר ביניהם מתבצע באמצעות חור תולעת.

אוקטובר 3, 2013

קלאוס, בן משפחת הערפדים המקורית חוזר לניו אורלינס, ממנה הוגלה לפני שנים, בעקבות עצה מסתורית על מזימות הנרקמות נגדו ברובע הצרפתי של העיר. אחריו מגיע אחיו אלייז'ה, וביחד הם מבינים שניתנה למשפחתם הזדמנות נוספת לחיים. בוגרי "יומני הערפד" ג'וזף מורגן ודניאל גיליס בתפקידים הראשיים, בסדרה אפלה וקיצונית יותר מסדרת המקור.

דצמבר 14, 2015

מאתיים שנה בעתיד מערכת השמש מיושבת במלואה, על בלש המשטרה יוספוס מילר מוטלת המשימה למצוא נעדרת צעירה, ג'ולי מאו. מצטרף אליו ג'יימס הולדן, קצין קרח לשעבר שהיה מעורב בתקרית היצרה מתיחות בין כדור הארץ, מאדים וחגורת האסטרואידים. הרחק מהם, במטה האומות המאוחדות מנסה כריסג'ן אבסארלה למנוע מלחמה בין כדור הארץ למאדים. בקרוב יגלו השלושה כי האישה החסרה מעורבת בקונספירציה המאיימת על האנושות כולה.

ספטמבר 10, 1993

תיקים באפלה, סדרת מדע בדיוני אמריקאית פופולרית, שנוצרה על ידי כריס קרטר בשנות ה-90'. הסדרה ששודרה לראשונה בשנת 1993 ברשת פוקס, זכתה להצלחה רבה בעיקר בזכות השחקנים דייוויד דוכובני וג'יליאן אנדרסון. דוכובני שיחק בתפקיד פוקס מאלדר ואנדרסון שיחקה את דיינה סקאלי, שני סוכני אף-בי-איי שנשלחו לחקור תופעות על טבעיות. עם תסריטים הסובבים סביב תאוריות קונספירציה על חייזרים ורמה גבוהה של התערבות ממשלתית, התוכנית השתמשה באלמנטים שהיו בסדרות קודמות כמו אזור הדמדומים ותוכנית הפולחן טווין פיקס.

דרמה על עולם הסיכונים הגבוהים של ריגול חשאי של המשרד לפרוייקטים מיוחדים, מחלקה של אן-סי-איי-אס שממונה על עצירת פושעים מסוכנים וחמקנים המהווים איום לביטחון הלאומי. ע"י לקיחת זהויות בדויות ושימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, הצוות של סוכנים המאומנים היטב נכנס עמוק לשורות האויב, מסכנים את חייהם על מנת להפיל את מטרותיהם. סוכן מיוחד "ג'י" קאלן הינו זיקית שהופך את עצמו לכל אחד שהוא צריך להיות על מנת להסתנן לעולם התחתון של הפשע ושותפו הוא הסוכן המיוחד סאם האנה, חייל לשעבר בכוחות המיוחדים של הצי.

אפריל 14, 2013

The early days of a young Endeavour Morse, whose experiences as a detective constable with the Oxford City Police will ultimately shape his future.

ינואר 26, 2017

מבית היוצר של "החץ" ומהמפיקים של "אחת שיודעת" ו-"ורוניקה מארס" מגיעה סדרה מסתורית העוקבת אחר ארצ׳י, הדמות המפורסמת מספרי הקומיקס, וחבורתו, אשר חווים את החיים בעיירה החשוכה והמסתורית ריברדייל, ונשאבים אל תוך התעלומות האפלות של העיירה הקטנה בעודם מתמודדים עם גיל ההתבגרות ותהפוכותיו: סקס, רומנטיקה, לימודים ומשפחה.

יולי 12, 2002

אדריאן מונק היה בלש מבריק במחלק הרצח של משטרת סן פרנסיסקו, עד שאשתו טרודי נרצחה בפיצוץ מכונית מסתורי. מותה של אשתו גרם למונק להתמוטטות עצבים, התפטרותו מהמשטרה, הסתגרותו בביתו וסירוב לצאת במשך 4 שנים. בעזרת אחות מטפלת הוא מצליח לחזור לעולם ומתחיל לשמש כיועץ חיצוני למשטרה במקרי רצח מסובכים. תשומת לבו האובססיבית של מונק לפרטים מאפשרת לו להבחין בכל חוסר התאמה קטן, לזהות דפוסי פעולה וליצור הקשרים שאחרים מתקשים למצוא. במקביל לחקירות השוטפות, מונק ממשיך כל הזמן לחפש מידע הקשור למותה של אשתו - המקרה היחיד שהוא לא הצליח לפתור.

סדרת דרמה-אימה אשר בה כל עונה היא סיפור בפני עצמו המתקיים במקומות שונים; בבית רדוף רוחות, במוסד לחולי רוח ובמסדר מכשפות. הסדרה היא אנתולוגית וכל עונה נתפסת כמיני-סדרה עצמאית בעקבות קבוצה נבדלת של דמויות ורקעים, ועלילה ייחודית עם התחלה, אמצע וסוף. עם זאת,יוצר הסדרה הצהיר כי עד סוף הסדרה הצופים יבינו את הקשר שבין העונות השונות.

סוכן ממשלתי לשעבר, ריימונד "רד" רדינגטון, התחמק מלכידה מזה עשורים. יום אחד הוא מופיע, ומסגיר את עצמו לידי ה"אף-בי-אי". רדינגטון מציע את עזרתו בלכידה של טרוריסט בשם זאמני כאשר הוא מתנה את עזרתו בכך שהוא מוכן לדבר רק עם מאבחנת פרופילים צעירה, שזהו יומה הראשון בתפקיד, אליזבת קיין. הפרק הראשון נפתח עם קריצה גדולה לסרט שתיקת הכבשים הבלתי נשכח.

שון ספנסר פיתח עין חדה לפרטים. אבא שלו, קצין משטרה, לימד אותו לשים לב בכל דקה ולקלוט פרטים מהסביבה שלו. אחרי ששון נותן טיפ לגבי פשע למשטרה, הוא מואשם בביצוע הפשע. כדי לנסות לטהר את שמו, שון משכנע את המשטרה שהוא מדיום ומתחיל לפתור תיקים בשביל המשטרה ביחד עם חברו הטוב מהילדות, גאס.

ספטמבר 16, 2013

איכבוד קריין קם לתחייה ונוסע בזמן לעתיד כדי לפענח תעלומה שהתחילה בתקופת אבות המייסדים. אלא שיחד עם איכבוד קם לתחייה גם הפרש חסר הראש הידוע לשמצה בשל ההשתוללות הקטלנית שלו בסליפי הולו של ימינו. בעודו כבול לפרש חסר הראש על-ידי כישוף דמים שהוטל בשדה הקרב של המהפכה האמריקנית, איכבד מבין במהרה שעצירת חסר הראש היא רק ההתחלה, ומגלה שחסר הראש הוא רק אחד מתוך ארבעת פרשי האפוקליפסה.

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס