67 סרטים

כשנשיא ארה"ב מתבצר בבית הלבן, עימות צבאי מתלקח בכל רחבי היבשת. לאחר מתקפה קטלנית ברחובות ניו-יורק יוצאת קבוצת צלמי עיתונות למסע נועז לעבר וושינגטון הבירה. במירוץ נגד הזמן, תחת אש בין מליציות חמושות, הרס וחורבן, תנסה החבורה להגיע לבית הלבן לפני חיסולו של הנשיא, כדי לחשוף את האמת מאחורי הקרב על אמריקה.

השנה היא 2028. מי השתיה בקליפורניה עומדים להסתיים, וברחובות מתחוללות המהומות הגדולות ביותר שקליפורניה ידעה אי פעם. וואיקיקי הוא שודד שמנצל את המהומות כדי לשדוד כספת בנק עמידה במיוחד. במהלך השוד אחד השותפים שלו, שהוא גם אחיו, נפצע. בלית ברירה גיבורנו לוקח את אחיו הגוסס למקום סודי ומיוחד – מלון ארטמיס. בקומת הפנטהאוז של המלון הנטוש נמצאת מרפאה שמשרתת רק עבריינים. היא מתקיימת על פי כמה עקרונות וחוקים נוקשים: אין נשקים בשטח המלון, כל המטופלים אנונימיים, אסור לפגוע במטופלים אחרים, ועוד כללים ברוח זו. את המלון מנהלת אחות מזדקנת שמכונה פשוט "האחות". לצידה עומד אח רפואי מגודל בשם אוורסט, ובמלון שוהים כרגע שני דיירים, שמחלימים מפציעותיהם – מתנקשת יפהפיה וסוחר נשק רגזן. לבוא, לרפא את אחיו, ולצאת – זה כל מה שמעניין את גיבורנו. אבל נדמה שהערב הזה, שהתחיל על רגל שמאל, רק ימשיך להתדרדר בשביל כל מי שבא במגע עם האחים חסרי המזל.

יוני 1, 2018

אי שם בעתיד הלא רחוק, גריי מתגורר עם זוגתו האהובה. היא מנהלת בחברת היי-טק והוא מעדיף להישאר אדם אנלוגי בעולם טכנולוגי ולתקן מכוניות ישנות במוסך ביתו. תקרית אלימה בלילה גורלי גובה את חיי אשתו – ומותירה אותו משותק מכף רגל ועד צוואר. במסגרת שיקומו הוא מתנדב להשתתף בניסוי שבמסגרתו יוחדר לגופו שבב שישיב לו את השליטה באיבריו. אך אין זה רק שבב אילם, אלא מערכת בינה מלאכותית שלמה, המקיימת עמו מערכת יחסים סימביוטית ואף מתיידדת עמו. לאחר שגריי נתקל באוזלת היד של המשטרה בפענוח רצח אשתו, הוא מחליט לקחת את החוק לידיים ומגלה שהשבב העניק לו יכולות עליהן לא חלם, אך עליו להסתירן מהרשויות שמחפשות את הלוחם "המשודרג" אשר מחסל את פושעי העיר – וכן מהפושעים אותם הוא צד.

אוגוסט 12, 2022

כשמרדית', אישה מלאכותית, מוקצת כבת לוויה של האלמן האבל וויליאם, היא מתוכננת להתנהג כמו אשתו המנוחה. אבל אך היא נאבקת כנגד הבינה המלאכותית שלה, והארגון מנסה לחבל בתכנות שלה.

ספטמבר 20, 2019

טיסתו של אסטרונאוט למאדים הופכת למשימה מפרכת למציאת אביו האובד, ולמסע בחיפוש אחר תשובות בחלל החיצון – ובתוכו פנימה.

מיד עם הפתיחה לוקח אותנו הסרט אל מאדים המשמש קולוניה מפותחת ומתועשת של כדור הארץ המוזנח. במרכז העלילה ניצבים החוקרת הפרטית חסרת המורא אלין רובי ושותפה קרלוס, אנדרואיד שאפילו מותו לא פוגם בסקרנותו. השניים נשכרים על ידי איש עסקים עשיר המבקש להניח את ידיו על האקרית נודעת לשמצה. החקירה הפתלתלה חושפת סיפורים בלתי צפויים – על היעלמותה של נערה, על טכנולוגיות הרסניות ועל ניסויים במוחות אנושיים. סרטו השאפתני של ז'רמי פראן הוצג בהקרנת בכורה בפסטיבל קאן האחרון וזכה לתגובות נלהבות וביקורות משבחות. בעוד בחזית הסיפור מותחן בלש נואר, ברקע נוכחת תמיד השאלה – מה תוחם בין רובוטים לבני אדם, מהי עשייה רובוטית לעומת אנושית, מה נרצה להעביר לידי מכונות ומה נכון להשאיר בידיו של אדם.

כיילב צ'אנינג גדל במושבת כרייה ירחית ועומד לעבור באופן קבוע לכוכב אידילי מרוחק בעקבות מותו של אביו. לפני עזיבתו, כדי להגשים את משאלתו האחרונה של אביו, הוא ושלושת חבריו הטובים ביותר וילדה חדשה שהגיעה מכדור הארץ גונבים רובר, כדי לצאת להרפתקה אחת אחרונה במסעם לחקור מכתש מסתורי. עם אייזיה ראסל-ביילי

אוקטובר 9, 2023

A businessman wakes up beside an ancient grist mill situated in the center of an open-air prison cell with no idea how he got there. Forced to work as a beast of burden to stay alive, he must find a way to escape before the birth of his child.

מדען וחוקר בשם אלכסנדר הרטדגן מעוניין להוכיח שמסע בזמן אפשרי. העקשנות שלו הופכת לייאוש בגלל טרגדיה שקרתה לו והיא מדרבנת אותו לשנות את העבר כדי למנוע אותה. בעזרת מכונת הזמן שהוא המציא, הוא משוגר 800,000 שנים לעתיד, שם הוא מגלה שהאנושות חולקה לציידים ולניצודים.

אפריל 15, 2022

בעתיד הלא רחוק, התקדמות הטכנולוגיה תוביל לאפשרות של שיבוט בני אדם, והמדינות יתירו זאת לאנשים המתאימים. אחת מהן היא שרה (קארן גילאן), צעירה החולה במחלה סופנית שבוחרת בהליך שיבוט שיוביל להישארות תודעתה בעולם. אך למרבה ההפתעה, שרה שורדת את מחלתה הקשה ומבקשת לבטל את השיבוט שלה ולמעשה להמית את השיבוט החי. למרבה הטרגדיה, בית המשפט מחליט, שכיוון שאין לאפשר לשתיהן לחיות באותו עולם במקביל, עליהן להיכנס לדו-קרב קטלני, לחיים או למוות, ורק השורדת תזכה להמשיך בחייה...

ספטמבר 13, 2019

נערה נועזת מגלה עולם חדש ביזארי, מאיים ומסתורי מעבר לדלת הכניסה שלה לאחר שהיא בורחת משליטה מגוננת ופרנואידית של אביה.

נובמבר 12, 2021

השוטר לשעבר ג'יימס מאלון מרצה מאסר עולם על פשע שלא ביצע. מוצעת לו הזדמנות להשתחרר לחופשי אם יוכל לשרוד משחק קטלני של "אייפקס", שבו שישה ציידים משלמים על התענוג לצוד אדם אחר באי נידח. הוא מסכים לעסקה וברגע שהוא מגיע לאי נפתחים שערי הגיהנום.

סיפורו של אסטרונאוט אמריקאי המצטרף למשלחת סובייטית לכוכב צדק לחקור מה השתבש במשימת רכב החלל יו-אס-אס דיסקברי. על חברי המסע להתמודד עם לחצים מכדור הארץ המצוי על סף משבר ועם תגליות מפתיעות הנחשפות במהלך נסיון החילוץ.

עיבוד לרומן הדיסטופי המוערך של ריי בראדברי, שכבר זכה לעיבוד קולנועי של פרנסואה טריפו. בעתיד טוטליטרי בו אסורה מחשבה חופשית וספרים נתפסים כאיום שיש להשמידו, כבאי אחד האחראי על שריפת הספרים מתחיל לפקפק בצדקת עבודתו לאחר מפגש עם בחורה צעירה, ומצטרף למרד נגד השלטון.

אפריל 26, 2024

In the wake of an environmental collapse that has forced humanity to shed 20% of its population, a family dinner erupts into chaos when a father's plan to enlist in the government's new euthanasia program goes horribly awry.

ינואר 15, 2021

מותחן מד"ב ואקשן בכיכובם של אנתוני מאקי ("פחמן משודרג", "קפטן אמריקה") ודמסון אידריס ("שלג צח"). בעתיד הקרוב, טייס מל"ט שנשלח לאזור מלחמה נאלץ לשתף פעולה עם קצין אנדרואיד סודי ביותר כדי לעצור מתקפה גרעינית.

אפריל 5, 2024

In the not too distant future, a woman attempts to undergo a mind-altering procedure to erase her feelings of unhappiness and trauma.

אוגוסט 9, 2019

כשהאנושות מגינה על כדור הארץ מפני חייזרים שמבקשים להשתלט על מקור אנרגיה יקר ערך, בחור צעיר מתאהב במפקדת הרואית ומחליט ללכת בעקבותיה.

פברואר 25, 2018

On a lonely mission to Alpha Centauri, Milutin is teamed up with Nimani 1345, a female cyborg designed to fulfill his every need. At first thrilled to be able to control her, Sebastian grows tired of having his desires fulfilled so easily. Longing for human intimacy, Sebastian alters Nimani's programmed responses, but in doing so he risks the mission's security — and his own life.

אפריל 25, 2000

7 years on from the original Fortress movie, Brennick and his family are still on the run. Finally, they give in, and surrender, only to find themselves imprisoned in a new, more sophisticated fortress prison in outer space. But Brennick's not a man to give in easily, and with a 10 year old son waiting for him back on earth, he's going to pack some serious assault on the evil corporation.

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס