1,922 סרטים

גארפילד, חתול הבית המפורסם בעולם בזכות שנאתו לימי שני ואהבתו הבלתי נדלית ללזניות עומד לצאת להרפתקה פרועה בטבע! לאחר איחוד לא צפוי עם אביו האובד – חתול הרחוב המוזנח ויק – גארפילד וידידו הכלב אודי נאלצים להיפרד מחיי הנוחות ויחד עם ויק, להשתתף בשוד קורע ומצחיק עד יללות!

פברואר 9, 2024

מיי היא נערה חנונית בת 13, אשר קרועה בין להיות בת צייתנית לאימה לבין הכאוס שהוא גיל ההתבגרות. אמה המגוננת-על-גבול-השתלטנית, מינג, תמיד נמצאת בקרבת מקום - וזו מציאות די מתסכלת בעבור נערה מתבגרת. אם מיי חשבה ששינויי גיל ההתבגרות כוללים רק שינוי תחומי עניין, מערכות יחסים חדשות ושינויים גופניים, ברגע שהיא מתרגשת קצת יותר מדי (שזה כמעט כל הזמן), היא נהפכת לפנדה אדומה ענקית.

יוני 30, 2023

Desperate to secure funds for his mother's surgery, an amateur boxer searches for the wealthy father he's never met. Traveling from the Philippines to Korea, he is relentlessly pursued and forced to confront a shocking truth.

נובמבר 16, 2018

ד"ר דון שירלי, פסנתרן ג'אז אפריקאי–אמריקאי מחונן יוצא לסיבוב הופעות בדרום ארה"ב בשנות ה- 60. כדי להבטיח את בטחונו, מתלווה אליו ספק נהג ספק שומר ראש איטלקי-אמריקאי בשם טוני ליפ. השניים יוצאים למסע במהלכו הם יתמודדו עם גזענות והשפלה אך יחוו גם רגעים מפתיעים ומלאי הומור. מסע בו הם ייאלצו לשים בצד את המחלוקות הטבעיות ביניהם בשביל לשרוד - ואפילו לפרוח - בטיול של פעם בחיים.

אוגוסט 8, 1986

בעיירה קטנה באורגון, יצאה קבוצת נערים למסע חיפוש אחר צעיר שנעלם. מסע הגבורה, שנמשך יומיים, היה בלתי נשכח עבורם. במהלכו גילו הנערים הרבה על עצמם, דרך חוויות והרפתקאות שעברו.

נובמבר 3, 2017

סיפורה של נערה שהעניקה לעצמה את השם המיוחד "ליידי בירד", שמנסה להתבגר ולהבטיח לה עתיד כלשהו כשלמעשה יכול מאוד להיות שהנורא מכל קרה לה - והיא נערה רגילה לחלוטין. היא לא טובה מדי במשהו מיוחד, יש לה אימא לחוצה ומלחיצה ובתוך כל הסבך הזה היא מנסה לגלות אחת ולתמיד מי זאת באמת "ליידי בירד".

ילדה, אשר מגלה שיש לה את היכולת לראות את החברים הדמיוניים של כולם, מחליטה לצאת להרפתקה קסומה כדי לנסות ולאחד מחדש בין הילדים לחבריהם הדמיוניים שנשכחו מזמן.

שתי בובות - הקאובוי וודי, הצעצוע האהוב על הילד אנדי; ומגן החלל באז שנות אור, הצעצוע החדש והמשוכלל שמשוכנע שהוא אכן לוחם חלל נועז - מתחרים על ליבו של הילד אנדי, אך כשהם נופלים בטעות לידיו של ילד מרושע, עליהם לאחד כוחות, להתגבר על משקעי העבר ולצאת להרפתקה של חייהם כדי למצוא את הדרך הביתה.

נובמבר 16, 1990

לאחר ניצחונו, חוזר רוקי הביתה ומגלה שהפסיד את כל כספו. בשל פציעותיו הוא נאלץ לפרוש מהזירה. הוא מאמן מתאגרף צעיר שמתפרסם ומפנה לו עורף, ומבין שעליו לקבל החלטות.

נובמבר 21, 1985

לאחר שהאלוף לשעבר אפולו קריד נהרג בקרב מול מתאגרף רוסי חסר רחמים, חוזר רוקי לזירה לנקום בשם חברו המת ובשם אמריקה.

אפריל 10, 2015

קיילב הוא מתכנת צעיר שנשלח למתקן מחקרי בקצה העולם, המנוהל בידי נייתן המסתורי (אוסקר אייזק, "בתוך לואין דייויס"). נייתן הזמין את קיילב כדי שיעריך רובוט נשי שיצר בעל אינטליגנציה מלאכותית גבוהה, המכונה אווה. השניים מנהלים שיחות על החיים, תודעה עצמית וזיכרונות, וקיילב מתחיל לפתח רגשות כלפי אווה, שבעצמה מגלה עניין רומנטי. אך קיילב לא בטוח כלפי מניעיו האמתיים של נייתן, ומחליט לנהל חקירה סביב המתקן, כשאווה מספקת לו מידע סודי על הבורא שלה.

נובמבר 22, 2023

בממלכה הקסומה של רוסאס, אשא האופטימית והשנונה מגלה דאגה ואכפתיות גדולה לקהילה שלה. כשאשא מביטה לשמיים ברגע של צרה ומביעה משאלה, תחינתה נענית על ידי כוח קוסמי - כדור קטן של אנרגיה אין סופית בשם כוכב. יחד, הם מתמודדים עם האויבים האימתניים ביותר כדי להציל את הקהילה שלה ולהוכיח שכאשר רצונו של אדם אמיץ אחד מתחבר לקסם של הכוכבים, דברים מופלאים יכולים לקרות.

אוגוסט 12, 1927

ג'ק פאוול ודיוויד ארמסטרונג הם יריבים בעיירה אמריקאית קטנה, ושניהם נלחמים על ליבה של סילביה לואיס היפה . ג'ק לא מבין ששכנתו, מרי פרסטון , מאוהבת בו. שני הבחורים הצעירים מתגייסים לשרת כטייסי קרב בחיל האוויר. כשהם עוזבים למחנה האימונים, ג'ק טועה לחשוב שסילביה מעדיפה אותו, והיא טובת לב מדי כדי להשלות אותו, אך מנגד מגלה לדיוויד שהיא אוהבת אותו. בטירונות, ג'ק ודיוויד מצוותים יחד. שותפם לאוהל הוא צוער וויט, אולם היכרותם איתו היא קצרה, כאשר וויט נהרג בהתרסקות מטוס באותו היום. במהלך האימונים הקשים שהם עוברים יחדיו, שני הבחורים הופכים מאויבים לחברים הכי טובים. אחרי סיום האימונים הם נשלחים להילחם בכוחות הגרמניים שבצרפת. מרי מתגייסת למאמץ המלחמתי בתור נהגת אמבולנס. כשהיא בפריס, היא מגלה שג'ק בחופשה שם. היא מוצאת אותו, אבל הוא שיכור מדי מכדי לזהות אותה. היא מכניסה אותו למיטה, אבל כששני שוטרים צבאיים מתפרצים לחדר כשהיא מחליפה בתמימות את השמלה ששאלה למדיה באותו חדר, היא מאולצת להתפטר ולחזור לאמריקה.

כשהוא מלווה בצייד ראשים גרמני, עבד משוחרר בשם ג'אנגו חוצה את אמריקה כדי לשחרר את אשתו מבעל אחוזה סדיסטי.

וודי תמיד היה בטוח במקומו בעולם והאמין שתפקידו המרכזי בחיים הללו הוא לשמור על הילד שהוא בבעלותו בין אם זה אנדי או בוני. אך כאשר בוני מצרפת צעצוע בר מזל חדש לחבורה בשם "פורקי", וודי יוצא למסע הרפתקני יחד עם חברים חדשים וישנים, דרך מסע זה יבין וודי עד כמה גדול עולמנו בעבור צעצוע.

הסרט מספר את חייו של פורסט גאמפ בחור בעל מנת משכל נמוכה ופגישתו עם אהובת חייו ג'ייני, הסרט מתעד את פגישתו המקרית של פורסט עם כמה האנשים והארועים החשובים ביותר באמריקה מ-1950 עד 1970 אך הוא טיפש מידי מכדי להבין ולשים לב מה הוא עושה. הסרט זכה ב-6 אוסקרים כולל הסרט הטוב ביותר.

לא חלמתם אף פעם להתאהב בכוכב או כוכבת קולנוע? תמיד - אבל שהם יתאהבו בכם חזרה... וויליאם טאקר (גראנט) הבריטי איבד כבר את אשתו, את רוב הלקוחות של חנות הספרים שלו ואת שמחת החיים. אבל כשכוכבת הקולנוע האמריקאית אנה סקוט (רוברטס) נכנסת לחנותו הקטנה שבלונדון, יומו וחייו, עומדים להשתנות. סיפור אהבה בלתי אפשרי בין מלכת העולם לבין "נבעך" מסכן שמגלים שלאהבה אין גבולות של מקום ומעמד. מיוצרי "ארבע חתונות ולוויה אחת" המגישים את הרומנטיקה המתקתקה של רחובותיה הקסומים של לונדון.

נערה שמנסה להיות חלק מהחבורה בבית הספר שלה, למרות שאינה שלמה עם המצב, פוגשת נער מרדני שמלמד אותה דרכים ערמומיות על חבריה וחברותייה לכיתה. מה שהתחיל מנקמה קטנה הופך במהרה למצב שהיא איננה מצליחה לשלוט בו.

קוסמו הוא נער בתיכון בדבלין של שנות ה-80, והוא מרגיש שהוא חייב לברוח. הוא התלמיד החדש בבית הספר, ההורים שלו מתמודדים עם בעיות במערכת היחסים, המדינה כולה במיתון, ואחיו הגדול שעזב את הלימודים לא מוצא את עצמו. הדבר היחיד שנדמה שמלהיב אותו מתגלה בדמותה של נערה יפה שגרה ממול לבית הספר, אבל איך הוא יצליח למשוך את תשומת ליבה? עם כמה חברים מבית הספר, כלי נגינה ישנים, מצלמת וידאו והרבה מוטיבציה – קוסמו מחליט להקים להקה.

נובמבר 27, 1991

קומדיה חביבה של הווארד זיף (אנחנו לא משוגעים). לואדה סולטנפוס (אנה קלומסקי, אמא למכירה), הצעירה יש אובססיה עם המוות. אמא שלה מתה, ואבא שלה (דן אקרויד, לוזר) מנהל בית הלוויות. חוץ מזה היא גם מאוהבת במורה שלה לאנגלית, ומצטרפת לשיעורי שירה בקיץ, רק בכדי להרשים אותו. תומס ג'יי (מקולי קלקין, שכחו אותי בבית), חברה הטוב הוא אלרגי להכל. כאשר אביה של ואדה שוכר את שלי (ג'יימי לי קרטיס, משנה מקום משנה מזל), המאפרת לעבודה בבית ההלוויות, ומתאהב בה, ואדה נסערת מאוד, ונשבעת להפריד בין זוג האוהבים.

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס