1,071 סרטים

סרט דרמה אקשן-הרפתקאות יפני, זוכה פרס האוסקר 2024 בקטגוריית "האפקטים הוויזואלים הטובים ביותר". יפן של אחרי המלחמה עומדת בפני איום חדש של מפלצת ענק שהתהוותה בעקבות פצצת האטום.

מרץ 24, 2023

Recognizing the destructive power of its captive giant Ape, the military makes its own battle-ready A.I., Mecha Ape. But its first practical test goes horribly wrong, leaving the military no choice but to release the imprisoned giant ape to stop the colossal robot before it destroys downtown Chicago.

נובמבר 10, 1982

מותחן האימה של הבמאי ג'ורג' רומרו (ליל המתים החיים), לפי תסריט של סטיבן קינג, מחולק לחמישה סיפורים: זקן מעוות חוזר מן הקבר בכדי לדרוש את עוגת יום האב שילדתו הרצחנית מעולם לא הכינה לו; חוואי פשוט מגלה בחצר האחורית שלו מטאור שהופך את כל מה שנוגע בו לצמח; בעל נבגד קובר את אשתו ומאהבה בחוף הים ומשאיר רק את ראשיהם לבצבץ החוצה; פרופ' מטורף מנדב את אישתו המעצבנת לניסוי קטלני; ולבסוף, איש עסקים עשיר עם פחד אימתני ממקקים מקבל את מה שמגיע לו. עם קריסטין פורסט (מרטין), אד האריס (פולוק) ולסלי נילסן (האקדח מת מצחוק). שימו לב להופעת האורח של סטיבן קינג.

ערב סיום מלחמת וייטנאם, בניסיון אחרון להוכיח את טענותיו על קיום מפלצות בעולם, מצליח ביל רנדה רודף מפלצות הנתפס כבר כבדיחה, לשכנע את הממשל האמריקני לצרפו למשלחת גיאולוגים היוצאת לאי הגולגולת, אי שהתגלה לאחרונה והוא אחד האיים האחרונים שנותרו לא ממופים. למשימה מצטרפים מומחה איתור והצלה, צלמת מלחמה מוכשרת וחולייה צבאית בפיקודו של קולונל פקארד. בהגיעם לאי הם נתקלים בחיי פרא מופלאים ומסוכנים והמשימה הופכת למשימת השרדות מול האיומים השונים.

יוני 9, 2017

האגדה מספרת שבתקופת הפרעונים, בתו של המלך – אמונט, עתידה הייתה להיות המלכה הבאה של מצרים, אך צימאונה לכוח הוביל אותה אל דרך אפלה. על מנת למנוע את השתלטות האופל על הממלכה, נקברה הנסיכה בעודה בחיים ונטמנה בבטן האדמה במקום אותו איש לא יימצא לעולם. כעבור 3000 שנים, מגלים במקרה שודד האוצרות ניק מורטון והארכאולוגית הבריטית ג'ני הייזלי בעיראק של ימינו את ארון קבורתה של הנסיכה, והמומיה נלקחת ללבה הסואן של לונדון לחקירת הממצא החשוב. הנסיכה העתיקה, אשר גורלה נלקח ממנה ללא צדק, מתעוררת לחיים ומחליטה לנקום בעזרת כוחות אופל עצומים שצברה במשך אלפי שנים ולהשיב לעצמה את העולם שהובטח לה בחייה הקודמים.

ברוכים הבאים לגיהינום - הכלא שבו מוחזקים נבלי-העל המסוכנים, הגרועים והמיותרים ביותר. הם יעשו הכל כדי לנקות מעונשם, אפילו להצטרף ליחידת המתאבדים – כוח מיוחד שנשלח למשימות הכי מסוכנות שאף אחד אחר לא רוצה לעשות. עכשיו, צוות חדש בחולייה נשלח להציל את אחת משלהם: הארלי קווין. ומשם אל אי טרופי השופע עצים, לוחמי טרור, ומלכודות מוות בכל צעד ושעל. הימור שגוי אחד והם מתים - אם בידי יריביהם, חבריהם ליחידה או מנהלת הפרויקט אמנדה וולר שהחדירה פצצה לראש של כל אחד מהם.

המבוססת על רומן הפנטזיה הקלאסי הידוע ביותר של סין, Fengshenyanyi, הטרילוגיה היא אפוס פנטזיה מזרחי מפואר המשחזר את המלחמות המיתולוגיות הממושכות בין בני אדם, בני אלמוות ומפלצות, שהתרחשו לפני יותר משלושת אלפים שנה.

דצמבר 14, 1984

בעתיד הרחוק, הדוכס ליטו אטריידיס ומשפחתו נשלחים ע"י הקיסר לעולם של חול בשם "חולית". העולם הזה הוא העולם היחיד בגלקסיה הידועה שיש בו את המרכיב החשוב והיקר ביותר ביקום כולו - "הסם". הקיסר מורה לאויב הגדול של אטריידיס, ולדימיר הארקונן, להרוג את הדוכס ומשפחתו, אבל הבן של הדוכס, פול אטריידיס, מצליח לברוח, וחיי עם ילידי המקום. פול מגלה את הסוד המסתורי מאחורי חולית, ומגלה את הגורל שלו - לשחרר את חולית מהשלטון האכזרי של הקיסר.

נובמבר 21, 2007

לאחר סופת רעמים חזקה, האמן דיויד דרייטון וקהילה מעיירה קטנה מסתתרים מיצורים משחרי טרף הזוחלים מתוך הערפל. שמועות מפנות אצבע מאשימה לכיוון ניסוי הנקרא "ראש חץ" המנוהל בבסיס סודי בקירבת העיירה. לאחר שהם נמלטים לתוך סופרמרקט מקומי, דרייטון והניצולים צריכים קודם להתמודד אחד עם השני לפני שיוכלו להתאחד ולהתמודד מול האויב שהם אפילו לא יכולים לראות.

מאי 16, 2014

רימייק נוסף לסיפור המפלצת היפנית המפורסמת. רעידת אדמה מסתורית מחריבה כור גרעיני ביפן ומאלצת את המדען ג'ו ברודי (בריאן קרנסטון, "שובר שורות") ומשפחתו לעזוב את המדינה. כמה שנים לאחר מכן, ניסויים חשאיים של הצבא האמריקני באזור הכור ההרוס מעוררים את חשדו של ברודי, אשר משוכנע כי הצבא מסתיר סוד נורא, המערב מפלצת מיתולוגית שעשויה להתעורר בכל רגע ולאיים על האנושות כולה.

לאחר האירועים הרצחניים בביתם, משפחת אבוט (אמילי בלאנט, מיליסנט סימונדס ונואה ג'ופ) צריכה להתמודד עם איומים חדשים של העולם מחוץ לבית בעוד הם נאבקים לשרוד תוך כדי שמירה על שקט. הם יאלצו לצאת אל עבר הלא נודע, מעבר לשביל החול, שם יגלו שמפלצות רגישות לצליל הן לא הדבר היחידי אשר רודף אותם.

בעולם שמאחורי דלתות הארון שלנו, מפלצות כמייק וסאלי עובדים קשה בשביל המשכורת שלהם, עבור חברת 'מפלצות בע"מ', ארגון ענק הלוכד את צרחותיהם של ילדים והופך אותן לאנרגיה. הבעיה היא שהילדים כבר לא מפחדים. אך כשהילדה הקטנה, בו, הולכת אחרי סאלי דרך דלת הארון אל תוך מפעל 'מפלצות בע"מ' היא יוצרת בעיה חדשה ודחופה הרבה יותר עבור החברה מכיוון שהמפלצות מפחדות פחד מוות מילדים.

יוני 28, 2017

סרטו המדובר של בונג ג'ון הו ("רכבת הקרח") שהכה גלים בפסטיבל קאן בעקבות שריקות הבוז של הקהל על סרט של נטפליקס המוקרן בפסטיבל, ואז זכה לתשואות רמות בסוף ההקרנה. מיג'ה היא ילדה קטנה שנאלצת לסכן הכל כדי למנוע מתאגיד בינלאומי ורב עוצמה מלחטוף את החבר הטוב ביותר שלה – חיה ענקית בשם אוקג'ה.

נובמבר 21, 1972

After receiving word about a mysterious carcass/skeleton unearthed in the Arizona desert, a father and his daughter decide to remove it from the burial grounds for further study. Once they do so, they, as well as the town, are besieged by a colony of gargoyles living in some nearby caverns.

ספטמבר 9, 2022

הכל מתחיל בארוחת ערב רגילה בבית כפרי עם ארבעה חברים אשר מתכנסים לחגיגת יום הולדת. אבל ככל שהלילה מתקדם סודות צצים ואירועים מטרידים מתחילים להתרחש סביבם.

אפריל 13, 2018

דייוויס אוקוי חולק קשר בלתי מעורער עם ג'ורג', גורילה חכם וחברותי שנמצא בטיפולו מאז הלידה. אבל ניסוי גנטי שהשתבש משנה את הקוף העדין ליצור פרא בגודל עצום. אם זה לא מספיק נורא, יצורים מסוכנים יותר מתחילים לחוות אותם שינויים ויוצאים למסע שמד ברחבי אמריקה. אוקוי בעזרתה של מדענית גנטית יוצאים למסע בחיפוש אחר נוגדן שיציל את המצב.

דראק והחבורה חוזרים בהפוך על הפוך בסרט החדש, ולצידם כמובן כל המשפחה המורחבת של בעלי המלון טראנסילבניה. והצרות לא איחרו להגיע… כאשר המצאתו המסתורית של ואן הלסינג יוצאת משליטה, משהו מוזר קורה: כל המפלצות הופכות לבני אנוש, ורק ג’וני החתן-אדם, הופך למפלצת. כעת על ג’וני ודראק לאחד כוחות ולצאת למירוץ אחר תרופה, לפני שיהיה מאוחר מדי ולפני שישגעו זה את זה לגמרי.

הגיעה העת להחזיר את החוב לקפטן דייבי ג'ונס מספינת רוחות הרפאים, וג'ק נאלץ להילחם על נשמתו שמהווה את השטר. הצמד וויל ואליזבת' עומדים להינשאאבל נעצרים, ושחרורם מותנה בהחזרתו של ג'ק יחד עם מצפן הקסמים שלו. ושוב הם נכנסים לקלחת משותפת עם הרבה יותר אפקטים. הלונה פארק נפתח לקהל הרחב!

אפריל 18, 1986

סרטו של רידלי סקוט, העוסק במאבק הקלאסי שבין הטוב לבין הרע, בין החושך לבין האור. במעין בליל של מוטיבים מהאגדות הקלאסיות - שבו בתוך יער עבות מהלכים אנשים צעירים ויפים, מכשפות, יצורי יער, ואפילו חד-קרן - מאיים כוח החשיכה הרע להרוס את היופי המוחלט. הנסיכה היפה נחטפת, יצורי היער מבוהלים, וג’’’’’’’’’’’’’’’’ק, ילד הטבע היפה, מציל את העולם ואת הנסיכה.

כאשר מטאור מהחלל פוגע בילדה בשם סוזן מרפי, היא נהפכת לענקית והממשלה מחליטה שהיא מפלצת ויש לכלוא אותה יחד עם שאר המפלצות אשר נמצאו במשך השנים. בתור מוצא אחרון, קבוצת המפלצות נאלצות להרכיב צוות אשר ייגן על כדור הארץ מהשתלטות עוינת של חייזרים.

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס