4 סרטים

בגיל 11 הופיעה אליזבת' טיילור בפיצ'ר הראשון שלה, שבו היא עוזרת לכלבת הקולי האהובה לחזור לבעליה לאחר שנמכרה. זהו הסרט הראשון בסדרה שהפכה את השם לאסי לאייקון של נאמנות ואהבה בין כלבים לבין בני אדם (בחסות הוליווד כמובן). רודי מקדואל (הסנדק, כוכב הקופים) גם הוא מופיע כאן כילדון צעיר.

דצמבר 16, 2005

הסרט מתחיל ערב מלחמת העולם השנייה ביורקשייר שבצפון אנגליה. אחרי שהם נקלעו לזמנים קשים משפחת קירקלאווד נאלצת למכור את לאסי הכלבה האהובה שלהם, לידי דוכס עשיר. לאסי מוצאת את עצמה מועברת כחמש מאות מייל רחוק מביתה, בכדי לחיות במצדה הנידחת של הדוכס שנמצאת בצד הצפוני של סקוטלנד. היא נחושה להפר את הכללים והחוקים ולחזור במהרה הביתה. בכך מתחיל ההרפתקאה המופלאה שלה לאורך סדרת נופים מדהימים של בריטניה, תוך כדי שהיא מתמודדת בסכנות הלא צפויות עם אנשים, וגם מוצאת עזרה לא צפויה במקומות שהיא מסדרת לעצמה במשך הדרך, לאורך המדינה כולה, בכדי להגיע בזמן לחג המולד.

Shell-shocked Barbara must face up to the loss of a dear companion after a tragic accident. Her best friend Klara and husband Torsten devise a plan to thaw Barbara's heart, after she reminisces about the incident, the funeral, and happier times. Will she agree to the suggestions of her nearest and dearest? Can grief turn into hope?

כלב רחוב המצליח לכבוש את ליבה של נערה, ולהציל את בעליו מסכנה גדולה.

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס