8 סרטים

פברואר 12, 1932

הבמאי טוד בראונינג קיבץ לסרטו אוסף של מוטציות אנושיות וטווה סביבן סיפור על החיים בקרקס. בין `כוכבי` הסרט אשה בעלת שפם וזקן, איש תולעת שכולו רק גוף וראש ללא ידיים ורגליים (בסצינה אחת מפורסמת הוא מצית לעצמו סיגריה!), גמדים ועוד. כשיצא הסרט לאקרנים הוא זעזע את עולם הקולנוע באותה תקופה, אולם על אף התחושה הראשונית הקשה שהוא מותיר בצופה הרי שמדובר בסיפור אנושי ורגיש, שאינו עושה שימוש בעיוותיהם של גיבוריו בכדי להציגם כמסוכנים או מפחידים אלא דווקא כחברים שווי-זכויות בחברה האנושית.סרט יחיד מסוגו, על הגועל, האטימות, והאדישות שעוטפת אותנו בני האדם, ועל תופעה שהיתה נפוצה במובן הכי מריר ועצוב של המילה לפני שנים רבות. הסרט לא הורשה להיות מוקרן במשך 30 שנה בבריטניה, ועד היום הוא לא מוקרן בבריטניה ובמספר מדינות נוספות באירופה.

ג'ו פריידי, בלש משטרה מזדקן (אקרויד) ופפ סטריבק, שותפו הצעיר (הנקס), יוצאים למרדף אחרי כת מסתורית הצומחת מרחובות לוס אנג'לס, בפרודיה על סרטי המשטרה האמריקאים של שנות ה-60. השניים רבים אחד עם השני על כל דבר, החל במי נוהג ברכב ועד ל"קוד הלבוש הנדרש משוטר במשטרת לוס אנג'לס". הם מוצאים את עצמם פוגעים ברכוש ציבורי, לובשים בגדים מוזרים במסיבות טראנס ומצילים נערה יפהפיה מלהיות קורבן אנושי.

פריידי וסטריבק עושים צחוק מעצמם וכוחות המשטרה, אבל בסופו של דבר הם מביאים את הסחורה: לוכדים את הפושעים, מתאהבים בבחורה וכמובן נהיים החברים הכי טובים, כמו בכל סיפור אמריקאי טוב.

מפגש בין הקומיקאי הותיק אקרויד , קצת בסוף הקריירה המצליחה שלו, ושל הנקס הצעיר, בימים שעוד לא היה הגיבור הבלתי מעורער של קומדיות רומנטיות וסכריניות כפי שהצליח להיות בשנות ה-90

פברואר 6, 1946

On a stormy night, the mute servant to an ailing matriarch is stalked by a serial killer.

M

אפריל 19, 2018

Lila and Mo meet at a bus stop. Lila has a paralyzing speech impediment. Mo is chatty and exuberant. Lila is preparing for her exams. Mo illegally races cars for a living. Opposites attract, and they fall in love. But Mo carries a secret burden…

This documentary tells the story of the man who overcame his own failings for the sake of his nation. When his older brother, Edward VIII, abdicated the throne to marry Wallis Simpson, nervous-mannered successor George "Bertie" VI was plagued with shyness and a speech impediment when speaking to his subjects. An introvert as well as a humble man, events and circumstances resulted in him becoming an inspiration for the British nation during its war with Germany.

מרץ 4, 1973

A young boy struggles to overcome his speech problem and strained relationship with his parents.

ינואר 31, 2014

A horrific schoolroom accident involving Mr Jones' son sparks a most unusual case of post-traumatic stress disorder.

יוני 9, 2023

From his comedy stomping grounds of navigating life with a stutter, Drew talks about marrying someone with ADHD, how sexuality is a spectrum (from wolf to otter), and how growing doesn't always mean up. The Short King is here with some fresh stand-up for all to enjoy!

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס