3 סדרות

סיפורו של צמד פולק ניו-זילנדי שמגיע לניו-יורק כדי להגשים את חלומם ולהיות כוכבי רוק. בכל מקרה, הסדרה מבוססת בעיקרה על הומור "אנדר". הדמויות מפגינות לרוב חוסר תקשורת וחוסר הבנה של מושגים בסיסיים בהתנהגות אנושית. המנהל שלהם בקושי מסדר להם הופעות או מקדם אותם בכל צורה אחרת וניכר שהוא לא ממש מבין בתחום, ובסה"כ יש הרגשה שהוא מבוסס באופן חופשי למדי על דמות המנהל של אנדי מ-"ניצבים". אבל העיקר פה הוא המוסיקה, והחבר'ה האלה מצטיינים במה שהם עושים.

מאי 31, 2020

Featuring all-new, original interviews with Jackson Browne, Don Henley, Michelle Phillips, Graham Nash, Linda Ronstadt, Bonnie Raitt, Roger McGuinn and more, this uniquely immersive and experiential two-part docuseries takes us back in time to a place where a rustic canyon in the heart of Los Angeles became a musical petri dish.

ינואר 1, 1996

KET’s Jubilee series features the performances of nationally known artists and popular local musicians at summer folk music festivals in Kentucky. Since its premiere in 1996, Jubilee has presented an eclectic mix of traditional and contemporary bluegrass, blues, folk, gospel, and other forms of music from around the world to your backyard.

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס