56 סרטים

עיר החיות "זוטרופוליס" היא עיר בה כל החיות מכל הזנים והסוגים חיות יחדיו - עיר בה לא חשוב אם אתה הפיל הגדול בעולם או העכבר הקטן ביותר. אולם כאשר השוטרת ג'ודי הופס מגיעה לעיר היא מגלה שלהיות הארנבת הראשונה בשירות המשטרה של חיות גדולות וקשוחות, אינה משימה פשוטה. נחושה להוכיח את עצמה, היא קופצת על ההזדמנות לפצח תעלומה, גם אם זה אומר להתחבר לשועל חלקלק.

לירה בלקווה היא יתומה שחיה באושר בקולג' ג'ורדן, אוקספורד, משחקת עם הבנים המקומיים ומפחידה את המרצים במקום. אך כשלירה שומעת במקרה תלמידים המתכננים מזימה כנגד הדוד שלה, לורד אזריאל, מזימה שבמרכזה חומר מסתורי בשם "דאסט", הסקרנות שלה עולה. במהרה לירה מגלה מזימה מפחידה ועולם חדש של אפשרויות, כשהיא מטיילת אל הצפון הרחוק, בעולם מקביל ומדהים.

ספטמבר 1, 2014

In northern Canada, a young boy sets a goal for himself to to reunite an abandoned polar bear cub with its mother. Goran Visnjic joins the cast as Muktuk, a half Inuit and half Canadian, who knows the terrain where the polar bears live and who agrees to help the boy.

פברואר 1, 2019

כאשר מטוסו של אוברגור (מאדס מיקלסן) מתרסק בפינה מרוחקת של הקוטב, במרחבים אינסופיים של קרח, שלג וקור מקפיא עצמות, הוא מנצל את כל הנסיון והידע שלו כדי לשרוד. הוא בונה מקלט משרידי המטוס, דג דגים באגם הקפוא ומטפס מדי יום לגבעה כדי לנסות ולשדר את המיקום שלו. ואז, יום אחד, משהו קורה ואוברגור חייב להחליט אם להשאר במקום או לצאת לדרך.

נורם, דוב קוטב שאינו יודע איך לצוד, אך הוא מחזיק יכולת נדירה בדומה לסבא שלו - הוא יכול לתקשר עם בני אדם. כאשר ורה, מנהלת שיווק נדל"ן מגיעה לאזור מגוריו של נורם בכדי לצלם פרסומת טלוויזיה למכירת בתי יוקרה באזור, נורם מתכונן לעשות משהו שיציל את ביתו מידיו של הבוס מר גרין. בעידוד חברו סוקרטס השחף, נורם עוזב את משפחתו ויוצא על ספינה לניו יורק בליווי בעלי בריתו הנאמנים - שלושה מכרסמים שובבים ובלתי מנוצחים.

הצטרפו אל נורם, המלך החדש, כשהוא משתמש בכישורי הקוטב שלו כדי להוכיח שהוא ראוי לכתר. נורם וחבריו המכרסמים יוצאים להרפתקה חדשה מלאת אקשן - בה הוא יהפוך מגיבור למבוקש מס' 1 בניו יורק. בזמן שנורם מנסה לטהר את שמו, הוא לא מודע לבעיות שמתרחשות בבית, כשחברת מים מינרלים מגיעה ומחליטה להפוך את הקרח מהקטבים למים בבקבוקים! האם נורם יצליח לטהר את שמו, להציל את הקוטב ולהוכיח שהוא ראוי להיות מלך?

אוגוסט 14, 1996

כחצי שנה לאחר מות אימם, עוברת משפחת בארנס לעיירה קטנה ליד חופי אלסקה. ג'ייק (בנדיקט) הוא טייס והאבא של שון (קארת'יסר) ואחותו ג'סי (ברץ) שלא בדיוק מסתדרים ביניהם. כאשר יום אחד נעלם ג'ייק לאחר שביצע נחיתת אונס באיזור שומם של אלסקה. האח והאחות מתאחדים ויוצאים במסע עצמאי לחילוץ אביהם. במהלך הרפתקאותיהם הם ילמדו להסתדר ולחיות אחד עם השני, וכן יצילו דוב קוטב קטן מידי צייד אכזר (הסטון) שיחל לרדוף אחריהם ולסבך את העניינים. שחקנים: ת'ורה בירץ', דירק בנדיקט, צ'ארלטון הסטון, דנקן פרייזר, בן קרדינל, ראיין קנט, דולי מדסן

אוגוסט 17, 2007

השעה ה-11 מתאר את הרגע האחרון בו השינוי עדיין אפשרי. הסרט בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו, בוחן כיצד האנושות הגיע לשלב זה - איך אנו חיים, איך אנו משפיעים על מערכת האקולוגיה של כדור הארץ ומה אנו יכולים לעשות כדי לשנות את דרכינו. הסרט מציג דיאלוגים עם מומחים מכל קצוות העולם, כולל ראש הממשלה הרוסי לשעבר מיכאיל גורבצ'וב, המדען הידוע סטיבן הוקינג, ראש ה- CIA לשעבר ג'יימס ר. וולסי, ומומחי העיצוב וויליאם מקדונויו וברוס מאוו בנוסף למעל 50 מדענים מובילים והוגים אשר מציגים את העובדות ומדברים על הנושאים החשובים ביותר שיקבעו את עתידו של כדור הארץ שלנו.

טימי טעות, יחד עם שותפו, דוב הקוטב אנוש ששוקל 700 ק"ג, מנהל את "טעות אנוש בע"מ", סוכנות בילוש בפורטלנד. כתלמיד בית ספר יסודי מוזר ונאיבי אך בעל ביטחון עצמי רב, טימי (וינסלו פגלי) צריך למצוא את דרכו בעולם המבוגרים הסובבים אותו, ביניהם אימו שתמיד עסוקה (אופליה לוביבונד), החבר שלה בעל הכוונות הטובות (קייל בורנהיימר), המורה של טימי (ואלאס שון) שהוא גם אויבו המר, והיועץ שבית הספר הקצה לו (קרייג רובינסון) – והכול במטרה להפוך לבלש הטוב ביותר בעולם.

אפריל 22, 2022

הסרט עוקב אחרי אם טרייה כשהיא מתכוננת לנווט באימהות בעולם המאתגר שעמו מתמודדים דובי הקוטב כיום.

אוקטובר 17, 2014

After stowing away on a rescue helicopter, three children find themselves stuck on a remote island in the Arctic Ocean with little hope of rescue. They have to conquer fear, wild animals, raging weather, lack of food, and find a way to communicate with the mainland.

Ice

ינואר 2, 2011

It is 2020. Findings by environmental scientist Professor Thom Archer suggest that Halo, the corporate energy company drilling on the Greenland Glacier are causing it to melt. Archer's warnings are ignored, so he heads to the Arctic to find indisputable evidence. Upon arrival, he realizes humankind is under immediate threat, and races home to save his family. The glacier collapses, with devastating consequences. Astonishing weather patterns emerge and plunge the world's temperatures into steep decline.

אוקטובר 16, 2015

Global climate change prompts a scientific corporation to genetically modify Alaskan polar bears with horrific and deadly results.

שני סיפורים-מחזור החיים של אמא סוסת-ים ושל גורה, והחיים של דובי הקוטבוהגוריהם  -- משומשים להדגים את המציאות הקשה של הקיום בקוטב הצפוני.

הבמאי ניקולאס ריי מפנה מבט חריג (לתקופתו, בעיקר) לעבר תרבות האינואיט (האסקימוסים ? כפי שלימדו אותנו בשגגה להגיד), תוך התמקדות בדמותו של אינוק, גבר אינואיטי שהורג מיסיונר נוצרי במהלך מריבה, לאחר שהכומר נעלב מהצעתו של אינוק "לצחוק" (או כמו שאומרים אצלנו? לשכב) עם אשתו. אנתוני קווין שמגלם את הדמות הראשית, הוא אמנם שחקן לבן, אבל כל שאר הדמויות המקומיות מגולמות על ידי אינואיטים אמיתיים או על ידי שחקנים אסייתיים (גם זה מנהג יחסית חריג בהוליווד של שנות ה-50).

After his father is killed, Prince Valemon ascends the throne, only to be turned into a polar bear by a bitter witch who wants to be his queen.

This charming animated adventure follows a young polar bear, Lars, as he befriends Robbie, a seal. Together, these two form a friendship that proves different breeds of animals can get along perfectly well.

טום העובד בעל כורחו כשוליית מנקה ארובות בלונדון, מוצא עולם קסום במי הנהר. טום קופץ לנהר ומוצא עצמו בממלכה קסומה. כעבור זמן מה של שירים וצהלות, מתחיל טום להתגעגע לחבריו, ויוצא לחפש את "תינוקות המים" שיובילו אותו לאדון הים, היחיד שיכול להגשים את משאלתו.

אוקטובר 20, 2007

When the evil Krad steals Santa's toy bag, he crushes the holiday spirit- and over time, the world's children forget all about Christmas. Now, a wide-eyed orphan and her band of friends will embark on the polar adventure of a lifetime, as they try to stop Krad from destroying Christmas once and for all!

אפריל 22, 2022

The film Journeys alongside the filmmakers behind Disneynature’s “Polar Bear” as they face profound challenges 300 miles from the North Pole. The team, who created a revolutionary arctic camp on site, navigated virtually impassible snow drifts and tenuous sea ice, garnering unprecedented footage revealing adaptive behaviors that surprised even this veteran team of filmmakers.

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס