65 סדרות

ספטמבר 7, 2008

סיפור אהבה המתרחש בעולם בו ערפדים "יצאו מהארון" בעקבות יצירתו של דם סינטטי. למרות רצונה של קהילת הערפדים להשתלב בחברה כאחד האדם, ישנם עדיין כאלו שמעוניינים לשמר את מנהגיהם. גם בקרב בני האדם יש כאלו המוכנים לקבלם ויש כאלו החוששים מהם. הסדרה עוסקת בדו קיום בין ערפדים ובני אדם בעיירה בדיונית בלואיזיאנה ומתמקדת בסוקי סטקהאוס, מלצרית בעלת יכולות טלפתיות שמתאהבת בערפד בשם ביל קומפטון. בסדרה דמויות נוספות מעולם העל טבעי והמיתולוגיה כגון מחליפי צורה ואנשי זאב.

דיימון וסטפן סלבטורה, צמד אחים ערפדים והפכים מושלמים, שבים לעיירת מולדתם - העיירה הקטנה מיסטיק פולס שבווירג'יניה, שרדופה מאז הקמתה על-ידי ישויות על-טבעיות. הם מתאהבים באלנה גילברט והופכים כפייתיים כלפיה, עם ובלי קשר לדמיונה הפיזי וקשרה המשפחתי לקתרין פירס, הערפדית חסרת הרחמים שהאחים הכירו ואהבו ב-1864, ונאבקים על השליטה בגורלה של עיירה שלמה.

יוני 5, 2011

סקוט מק'קול הוא תיכוניסט דחוי חברתית שנופל קורבן ליצור משונה – שמתגלה כאיש זאב. כעת, לסקוט יש יכולות על-טבעיות, שהופכות אותו לכוכב קבוצת הלקרוס בתיכון שלו, ולנער פופולארי ונחשק. אך היכולות של סקוט מניבות גם בעיות חדשות, והוא נגרר למרכזה של מלחמה בין אנשי הזאב והציידים שלהם. סקוט נאלץ למתן את יצריו וצרכיו החייתיים, בעוד הוא מנסה לשמור על חבריו, משפחתו והקהילה כולה.

ספטמבר 12, 2010

בו (אננה סילק) לומדת באמצעות נשיקה הורגת כי היא אינה אנושית אלא משהו שנקרא פיי (סקובוס, כלומר שד נשית שכוחה במותנה). בעזרת ידידה חדשה ששמה קנזי (זניה סולו) ובלש משטרת ששמו דייסון (קריסה ולדן ריד), שגם הוא בעל יכולות על-אנושיות, היא מגלה עוד על מורשתה, ועל הדרך נלחמת ברעים ועוזרת לטובים.

אוקטובר 6, 1999

ארבעה נערים חיים בין תושבי רוזוול, ניו מקסיקו, והם לא נמצאים שם מתוך בחירה. הם נמצאים שם כדי לציית לגורל שניתן להם על-ידי חברי הגזע הנכחד שלהם, גזע שביום מן הימים, נגזר עליהם להצילו. מקס, איזבל, מייקל וטס הרדינג הם בני אדם בגיל העשרה בעלי כשרונות בלתי רגילים - כשרונות שהם "לא מהעולם הזה". הם בני כלאיים של בני-אדם וחייזרים, שנשלחו לכאן בתור מחליפים מלכות של גזע חייזרים. המקבילים שלהם כבר מתו במלחמת התשה, לכן יום אחד, "ארבעת המלאכותיים" יחזרו לכוכב מולדתם ויצילו את הגזע שלהם.

דיאנה בישופ היא היסטוריונית צעירה המתכחשת למוצאה – היא נצר למשפחת מכשפות מפוארת, הכל מתחיל להשתבש עבורה כשהיא מוצאת בספרייה באוקספורד ספר מכושף שמעיר כוחות על אנושיים. הוא לא סתם ספר – אלא כזה הנחשב אבוד ושמציאתו היא בבחינת מציאת הגביע הקדוש בעולם הנסתר – במהרה הגילוי שלה יעורר את היצורים הקסומים וימשוך אליה תשומת לב לא רצויה. הגילוי מאלץ אותה לשוב לעולם הקסם במטרה לחשוף את הסודות שהוא מסתיר לגבי מכשפות ויצורים קסומים.

Renton Thurston desires to leave his home behind and join the mercenary group known as Gekkostate, hoping to find some adventure. When a robot crashes through Renton's garage the meeting sparks the beginning of Renton's involvement with the Gekkostate as he takes off alongside the young girl Eureka as the co-pilot of the Nirvash.

ספטמבר 28, 2007

"שעות אפלות" היא סדרת מתח/מדע בדיוני העוקבת אחר סיפורו של מיק סנט ג'ון, ערפד בעל חיי נצח וחוקר פרטי הנאבק להתקיים 60 שנה לאחר שהוא ננשך על ידי כלתו הערפדית בליל כלולותיו. הסדרה גם מתארת את ייסוריו הפנימיים בשל אהבתו האסורה לבת אנוש בשם בת', כתבת חדשות והתמודדותו עם זו שהפכה אותו לערפד - קוראלין.

פברואר 17, 2014

כאשר אמרי הייתה בת 6, חללית מכוכב אחר התרסקה בעיירה הקטנה בה התגוררה. קרב פרץ בין בני האדם לחייזרים מגזע ה-"אטריאנים" וילד קטן בן 6, ששמו רומן הצליח להתחבא בצריף מאחורי ביתה של אמרי. אמרי מחליטה להגן עליו והיא מעניקה לו מים, מזון ומחסה. כאשר השלטונות מצליחים ללכוד את אמרי, אחרי קרב קשה, אמרי בטוחה שרומן נהרג. עבור 10 שנים, האטריאנים מתאקלמים בכדור הארץ, אך הם נמצאים במחנות הסגר, נפרדים מבני האדם. כעת, לראשונה, מחליטים השלטונות, לאפשר לקבוצה של בני נוער אטריאנים ללמוד בבית הספר התיכון, יחד עם בני אדם, על-מנת לבחון את האינטגרציה. אמרי מופתעת למצוא את רומן בין אותם בני נוער.

קים שין הוא שדון שהוא גם מגן של נשמות וגם מנחה אנשים אל העולם הבא ברגע שהם הלכו לעולמם. הוא גר יחד עם וואנג יאו, מלאך המוות ומי שאחראי על לקיחת נשמות הנפטרים. יחד, שניהם רואים את המתים עוברים אל העולם הבא. שין לא רוצה להיות בן אלמוות יותר ומבקש להיות אדם רגיל. בינתיים, ג'י יון טאק היא תלמידת תיכון אשר למרות המציאות הכואבת שלה, היא תמיד אופטימית, והשדון מתאהב בה. קים סאן היא בעלים של חנות עוף, היא בחורה חכמה ומושכת אשר אהובה על כל בני האדם. עם זאת, במפגש פזיז היא פוגשת את ה"קוצר" ושם הכל מתחיל להשתנות.

דצמבר 9, 2022

כוח גדול מונח על הכף: חבורת עבריינים חייבת לשתף פעולה כדי לגנוב חפץ ממג מרושע.

מיצ’ישיו נאגאסומי יוצא לחופשת קיץ עם הוריו בבית של סבתו שגרה קרוב לחוף ים. הוא נכנס לים ובפתאומיות טובע, אך למזלו, צצה בת ים יפהפיה בשם סטו סאן שהיא בת למשפחה של מאפיה של בני ים ומצילה את חייו. תחילה, הוריו לא מאמינים לו כשסיפר להם על זה, אך סבתו אמרה שאם זה נכון, אז לפי האגדה, הולכת להיות כאן בעיה. והיא צדקה, בנוסף לזה שהוריו גילו שהוא לא משקר, הם ונאגאסומי גם גילו שלפי החוק של בני הים, אם בן אדם רגיל מגלה על בת ים, אחד מהם צריך למות. התנאי היחיד כדי שאף אחד מהם לא ימות, או שהם יהיו משפחה, שזה אומר שנאגאסומי צריך להתחתן עם סאן. עם הזמן הדברים רק הולכים ומסתבכים, במיוחד בצד של נאגאסומי, שהוא צריך לחיות חיים עם משפחה של בני ים ולעזור להם לשמור על סודם, אומנם נאגאסומי חשב תחילה שהעניין לא יהיה כל כך גרוע כמו שהוא נראה, אך הדבר קשה יותר משחשב.

107 years ago, the Moon was destroyed in a massive cataclysm that shattered Earth's former satellite into 81 quintillion tons of orbital debris. However, thanks to super-science, the Earth itself was saved and today no one really thinks much about that century-past disaster. Which is why when teenage Haruka Amami auditions for something called the Idolmaster Project, she THINKS she's trying out to be a singing idol. Instead, Haruka finds herself at a secret school run by the Mondenkind Agency, living with a group of other girls who have also been selected as candidates to pilot an iDOL - an advanced robot specifically designed to intercept falling chunks of moon rock. Except, the people who run the Mondenkind Agency aren't exactly knights in shining armor. And then there's the question of whether the iDOLs are really JUST robots. Because from almost the first moment, Haruka starts to feel emotions resonating from within the iDOL called Imber.

In the future, humanity wages war with giant humanoid weapons called Titanostrides. Isami Ao of the Japan Ground Self-Defense Force and Lewis Smith of the United States Marine Corps meet on the battlefield in Oahu, Hawaii. An enemy aircraft attacks, scattering their forces. To survive the battle and save their friends, unlikely comrades must find the courage to defeat this new threat.

מין ג'ון הגיע לכדור הארץ מכוכב אחר לפני 400 שנה ומאז הוא חי בסיאול. כשרק הגיע, הוא נחלץ לעזרתה של נערה צעירה, ובשל כך פספס את הנסיעה חזרה לכוכב שלו. מאז הוא תקוע בכדור הארץ ללא יכולת לשוב לביתו.

כיום, מין ג'ון הוא מרצה באוניברסיטה. הוא גבר צעיר למראה שכן מעולם לא הזדקן - עם יכולות על טבעיות, שבהן הוא משתמש לעתים רחוקות. הוא לא כל כך מחבב בני אנוש ואין לו חברים, למעט אחד, שמלווה אותו כבר 50 שנה. יום אחד, מין ג'ון מגלה שבעוד 3 חודשים יוכל סוף סוף לחזור הביתה. הוא מחכה לכך בקוצר רוח, אבל אישה אחת עומדת לשנות הכול.

סונג יי היא שחקנית יפהפייה ומפורסמת, שעוברת לגור בדירה הצמודה לזו של מין ג'ון. היא כוכבת גדולה, בחורה יהירה ומעצבנת, ובקיצור - דיווה לכל דבר. מין ג'ון לא מייחס לה כל חשיבות בתחילה, עד שהוא מגלה שסונג יי היא הנערה שהציל ממוות לפני 12 שנה וכאילו לא די בכך היא דומה שתי טיפות מים לנערה שבה התאהב לפני 400 שנה...

מין ג'ון מבין שהגורל כנראה הועיד לו את סונג יי כבר לפני יובלות, אבל הוא מעדיף להתרחק ממנה ולחזור לביתו בשלום. כשרוצח מסתורי מאיים על חייה של סונג יי, מין ג'ון אינו יכול לעמוד מהצד והוא מציל אותה שוב ושוב בעזרת כוחותיו המיוחדים. למרות הקשיים והמכשולים שעומדים בדרכם, השניים מתאהבים, אבל האם יצליחו לחיות יחד או שמא כוחות חזקים מהם יכניעו את אהבתם?

"אהבה מכוכב אחר" היא קומדיה רומנטית קסומה שזכתה לרייטינג גבוה ולשבחי המבקרים כששודרה בקוריאה בתחילת 2014. בסדרה מככבים השחקן קים סו היון ("דרים היי") והשחקנית ג'ון ג'י היון, אחת משחקנית הקולנוע הגדולות של קוריאה כיום.

21 פרקים, דרום קוריאה, 2013-2014.

A mermaid from the Joseon period ends up in present-day Seoul, where she crosses paths with a swindler who may have ties to someone from her past.

שלוש שנים עברו מאז שהאנושות גילתה כי זנים מיתולוגיים דמויי אדם אינם עוד בגדר אגדה. בכדי לקרב בין הזנים השונים לבני האדם, הממשלה חוקקה את חוק החילוף הבין-זני, שבמסגרתו אותם הזנים יכולים למצוא לעצמם משפחה מארחת ולשהות במדינה. קימיהיטו קורוסו אמנם לא התנדב לארח זן כלשהו, אך עקב נסיבות חיצוניות הוא מוצא את עצמו מארח מספר בחורות מפלצתיות בביתו.

A TV producer discovers a secret supernatural world as she becomes entangled with a former deity who's spent centuries searching for his lost lover.

רומן בין-גלקטי בין חייזרית שתקועה בכדור הארץ לבין מנכ"ל נמרץ ושתלטני שיש לו בעיות שכחה מגדריות. צ'יי שיאו צ'י, הגיעה מכוכב קייפטאון ומוצאת את עצמה תקועה על כדור הארץ אחרי שאיבדה מתקן ביתי. היא לא סתם חייזרית רגילה, אלא בחורה מגונדרת מומחית ברדיפה אחרי גברים. כשהיא שואפת את ריח ההורמונים של הגברים זה משפיע עליה כמו סם שמשחרר את כל העכבות שלה ומכניס אותה למצב הנפשי של נערת בילויים. על מנת לשרוד בקרב בני האדם, צ'יי שיאו צ'י מסתמכת על היכולות העל-טבעיות שלה בכדי לצאת שוב ושוב מהצרות אליהן היא נקלעת. פאנג לנג הוא מנכ"ל שטלתני הסובל מאמנזיה הטרוסקסואלית. בכל פעם שיורד גשם הוא שוכח את כל הנשים שמסביבו . נסיבות חריגות אלו בין צ'יי שיאו צ'י לפאנג לנג מובילות בסופו של דבר לסיפור של רומן מלא בצחוקים.

מרץ 27, 2021

A creature born from a stone falls in love with a mythical woman and their romance spans two thousand years. Jin Xingjian, who was once a stone has turned into an extraordinary existence that makes him both similar to a deity and a demon. He runs a gallery that has attracted demons from all walks of life and he bears witness to the things they would do for love. When it comes to his own love life, he has a complicated relationship with Ye Ming, a woman shrouded in mystery and formed from the night pearl. This is a story about the world of humans and demons that is at times funny, at times moving, at times passionate and at times sweet.

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס