6 סרטים

Orange County הוא סרט קומדיה מיוחד עם עלילה מקורית שאמנם לא מחדש כלום לאף אחד, אבל הוא גורם לכך שלא תוכלו להזיז את העיניים שלכם אל מחוץ למסך ברגע שהתחלתם לראות אותו.

דרמת מתח של הבמאי בריאן סינגר (X-מן, החשוד המיידי), לפי סיפור של סטיבן קינג (הנושא את אותו השם,מתוך מקבץ הסיפורים הקצרים שלו שנקרא "עונות מתחלפות"). טוד באודן (בראד רנפרו, החליפה), מגלה כי איש זקן בשם ארתור דנקר (איאן מק'קלן, אלים ומפלצות), שעבר לגור בשכנות אליו, הוא פושע מלחמה נאצי. באודן מציע לדנקר עסקה: הוא לא ילשין עליו לרשויות אם דנקר יספר לו סיפורים ממחנות הריכוז במלחמת העולם השנייה. דנקר מסכים ובאודן מתחיל לבקר אותו מדי יום. אך ככל שהוא שומע יותר סיפורים, נראה שאישיותו משתנה ללא הכר.

ינואר 22, 1999

A destitute 14-year-old struggles to keep his life together despite harsh abuse at his mother's hands, harsher abuse at his father's, and a growing separation from his slightly older brother.

אפריל 29, 2010

When a teenager gets pregnant, her mother feels the baby should be adopted. The girl seeks advice from her school counsellor, but this woman has her own agenda.

נובמבר 20, 2017

When a fatherless 12-year-old boy attempts to put an end to his abuse from his brotherly neighbor, he's later confronted by his own mother about her suspicion next door, and he must quickly decide who he's willing to protect at the end.

A young girl visits the school counsellor.

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס