506 סרטים

לפני שהיא הייתה וונדר וומן, היא הייתה דיאנה פרינס - נסיכת האמזונות, שהוכשרה להיות לוחמת בלתי ניתנת לעצירה. בזמן מלחמת העולם הראשונה, טייס אמריקאי מתרסק על אי האמזונות ומיידע אותה בדבר המלחמה המתרחשת בעולם החיצון. דיאנה עוזבת את ביתה, משוכנעת ביכולתה לעצור את האיום ולעזור לבני האנוש במלחמה. בעולמנו היא מגלה את מלוא כוחותיה ואת היעוד האמיתי שלה, וכך הופכת להיות אחת מהגיבורות הגדולות שהעולם ידע.

כשהעריצים והפושעים הגדולים ביותר בהיסטוריה מתכננים יחד מלחמה שתמחק מיליונים מעל פני האדמה, אדם אחד נמצא במירוץ נגד הזמן כדי לעצור אותם.

אוגוסט 12, 1927

ג'ק פאוול ודיוויד ארמסטרונג הם יריבים בעיירה אמריקאית קטנה, ושניהם נלחמים על ליבה של סילביה לואיס היפה . ג'ק לא מבין ששכנתו, מרי פרסטון , מאוהבת בו. שני הבחורים הצעירים מתגייסים לשרת כטייסי קרב בחיל האוויר. כשהם עוזבים למחנה האימונים, ג'ק טועה לחשוב שסילביה מעדיפה אותו, והיא טובת לב מדי כדי להשלות אותו, אך מנגד מגלה לדיוויד שהיא אוהבת אותו. בטירונות, ג'ק ודיוויד מצוותים יחד. שותפם לאוהל הוא צוער וויט, אולם היכרותם איתו היא קצרה, כאשר וויט נהרג בהתרסקות מטוס באותו היום. במהלך האימונים הקשים שהם עוברים יחדיו, שני הבחורים הופכים מאויבים לחברים הכי טובים. אחרי סיום האימונים הם נשלחים להילחם בכוחות הגרמניים שבצרפת. מרי מתגייסת למאמץ המלחמתי בתור נהגת אמבולנס. כשהיא בפריס, היא מגלה שג'ק בחופשה שם. היא מוצאת אותו, אבל הוא שיכור מדי מכדי לזהות אותה. היא מכניסה אותו למיטה, אבל כששני שוטרים צבאיים מתפרצים לחדר כשהיא מחליפה בתמימות את השמלה ששאלה למדיה באותו חדר, היא מאולצת להתפטר ולחזור לאמריקה.

פיטר או'טול בתפקיד שהכניס אותו לנצח כטי.אי. לורנס, קצין בריטי, שבמו ידיו שיחרר את הערבים מאזיקי הטורקים.

ה-"הדיקטטור הגדול" כפרודיה מזהירה על הרודנות וקריקטורה גאונית על היטלר. מעשה בחילופי זהות, בין ספר הגטו היהודי לרודן מדינת טומניה הוא אדנואיד היינקל. צ'פלין בתפקיד הכפול עובר מארמון הדיקטטור אל הגטו הנרדף, ובסגנונו המוכר והאהוב ממזג פאתוס, סנטימנט והזדהות אנושית, מחד, ומאידך בז להיטלר ולנאציזם. הסרט משופע המצאות קומיות גאוניות, כמו כן משתתפים בסרט פולט גודארד בתפקיד חנה, הכובסת היהודיה ובחירי הקומיקאים מבני הדור ההוליוודי הקודם.

בשנת 1917, שלוש שנים לתוך מלחמת העולם הראשונה, פאול באומר בן ה-17 מתגייס בהתלהבות לצבא הגרמני הקיסרי לצד החברים אלברט קרופ, פרנץ מולר ולודוויג בהם. הם מאזינים לנאום פטריוטי של פקיד בית ספר ומקבלים מבלי לדעת מדים מחיילים שנהרגו בקרב קודם ונשלחים לחזית המערבית. פאול וחבריו חווים ממקור ראשון כיצד האופוריה הראשונית של המלחמה הופכת לייאוש ולפחד כשהם נלחמים בתעלות על חייהם ואף אחד נגד רעהו.

זהו סרטו של הבמאי אדוארד ברגר המבוסס על הרומן באותו השם מאת אריך מריה רמרק שיצא לאור בשנת 1929.

דצמבר 25, 2019

בשיא התופת של מלחמת העולם הראשונה מוטלת משימה התאבדות על שופילד ובלייק, צמד חיילים בריטים צעירים. במרוץ אחר הזמן השניים יאלצו לחצות את כל חזית המלחמה בכדי להעביר מסר שביכולתו למנוע מתקפה קטלנית על מאות חיילים, בינם נמצא גם אחיו של בלייק. הבמאי הנודע סם מנדס, זוכה פרס האוסקר על "אמריקן ביוטי", חובר יחד לטובי הקולנוענים והטכנאים בעולם בכדי להחיות על המסך הגדול סיפורי גבורה בלתי נתפס, וליצר ספקטקל מלחמתי שכמוהו לא נראה עד היום.

ספטמבר 16, 2022

פרל (באנגלית: Pearl) הוא סרט סלאשר פסיכולוגי אמריקאי שבוים ונכתב על ידי הבמאי טי וסט על פי סיפור מקורי שכתב יחד עם מיה גות'. הסרט משמש כפריקוול עבור הסרט "X", ומככבים בו גות', ששבה לגלם את דמותה של פרל; ולצדה דייוויד קורנסווט, טנדי רייט, מתיו סנדרלנד ואמה ג'נקינס-פורו בתפקידי משנה.

In France during World War I, Marthe waits for her husband, Jacques, while he fights on the front lines. Marthe then begins a tempestuous affair with 17-year-old François, with whom she had a dalliance before marrying Jacques. Jealous François struggles with the fact that Marthe is married, while she tries to prove her devotion to her young, hotheaded lover. Things become even more complex when Marthe becomes pregnant with Jacques' baby.

האפוס עטור האוסקרים (תסריט, מוזיקה, עיצוב אומנותי, תלבושות) של דיוויד לין (גשר על הנהר קוואי), עוקב אחר חייו מלאי התהפוכות של רופא ומשורר הומניסט ברוסיה של מהפכות ומלחמת אזרחים עקובה מדם. על רקע השינויים הפוליטיים של המהפכה הבולשביקית, מלחמת העולם הראשונה והקרב על השלטון בין ה"לבנים" ל"אדומים", פורח לו סיפור אהבה רווי פתוס בין הד"ר ללארה היפה, אותה מגלמת ג'ולי כריסטי. מלודרמה היסטורית סנטימנטלית ומדהימה.

שלושה אחים ואביהם חיו בתחילת המאה ה-20 במרחבי הטבע הפראיים של מונטנה. חייהם הושפעו מבגידה, היסטוריה, אהבה, טבע ומלחמה.

מבוסס על סיפור אמיתי. ערב חג המולד, מלחמת העולם הראשונה. בחזית חיילים צרפתים, סקוטים וגרמנים מסתתרים בשוחות. חמות חלילים נשמעות ברקע מנגנות שיר חג ואז קולו של ניקולס חייל גרמני וטנור מפורסם מציף את ליבות כולם. ליום אחד של חג מסכימים מפקדי כל הצדדים לעשות שביתת נשק. במהלך אותו היום אויבים מגלים שהמכנה המשותף הוא רחב מהנראה ושכולנו בני אדם. ברגש והומור הסרט מתאר רגע נדיר של חום והבנה בעולם מטורף של אלימות ומלחמה. מועמד צרפת לאוסקר לסרט הזר הטוב ביותר 2006 מועמד צרפת לגלובוס הזהב לסרט הזר הטוב ביותר 2006

שלא כמו רוב הסרטים שנושאים איתם "מסר" ומתיישנים כמעט מיד, העיבוד המאופק והמרגש של לואיס מיילסטון לספרו האנטי מלחמתי המהולל של אריך מריה רמארק "במערב אין כל חדש", לא איבד דבר מעוצמתו המקורית. הסרט עוקב אחרי קבוצה של חיילים גרמנים במהלך מלחמת העולם הראשונה, שעם התקדמות הלחימה מתפכחים מהשקפותיהם הפטריוטיות. "במערב אין כל חדש" זכה בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר ולבמאי הטוב ביותר.

דצמבר 25, 2011

"סוס מלחמה" מתחיל עם חברות יוצאת דופן בין סוס בשם ג'ואי לבין צעיר בשם אלברט, שמאלף ומאמן אותו. כאשר הם מופרדים בכפייה, הסרט ממשיך לעקוב אחר מסעו רחב היריעה של הסוס על רקע המלחמה. במסעו הסוס משפיע על חייהם של כל אותם אנשים שהוא פוגש בדרך – לוחם בריטי, חייל גרמני ואיכר צרפתי ונכדתו - לפני שהסיפור מגיע לשיאו הרגשי בלב שטח ההפקר.

סרט דרמה מלחמתי, סיפור המגולל את עלילותיהם של נערים אמריקאיים שרצו יותר מכל רק לטוס, וכך מצאו את עצמם מתנדבים לסייע לבנות הברית במלחמת העולם הראשונה, כטייסי קרב, במלחמה נגד אוייב עקשן. טייסים אלו טסו בטייסת מיוחדת שהוקמה עבורם - טייסת לאפייט בצרפת. הסרט מושקע באפקטים מדהימים וזכה לביקורות טובות בעולם.

סיפורו האמיתי והבלתי ייאמן של פרסי פוסט, חוקר בריטי, אשר יצא למסע בסוף המאה ה-20 אל תוך הג'ונגלים הפראיים של האמזון במטרה לאתר הוכחות לציוויליזציה מתקדמת שאינה מוכרת לאדם המערבי. למרות הלעג והבוז בהם נתקל פאוסט בקרב מדעני הממסד, ההתעקשות שלו להוכיח את סברתו הביאה אותו לארגן משלחות חוזרות ונשנות אל הג'ונגלים המסוכנים. בשנת 1925 נעלמו עקבותיו של פוסט ומעולם לא התגלה מה עלה בגורלו.

סרט הרפתקאות קלאסי שביים ג'ון יוסטון (הנץ ממלטה). הסרט צולם תחת תנאיםקשים בזאיר ובאוגנדה. עם המפרי בוגארט וקתרין הפבורן. ארה"ב 1951

חוסר התועלת והליגלוג במלחמה בתעלות במלחמת העולם הראשונה מוצגת ע"י מפקד יחידה בצבא הצרפתי שחייב להתמודד עם המרד של אנשיו וגנרל מחפש-תהילה אחרי שחלק מכוחותיו נסוגים מהאש במתקפה בלתי-אפשרית.

פברואר 18, 2022

בשלהי המאה ה‑19 בצרפת, יישות מסתורית וכנראה על-טבעית מאיימת על כפר קטן עם עבר אפל. הפתולוג ג'ון מקברייד מגיע לכפר במטרה לחקור את הסכנה, לעצור שורה של מקרי רצח אכזריים שמתרחשים ולגרש כמה מהשדים של עצמו.

ספטמבר 7, 2018

בחור צעיר שנקלע לאי בודד צריך להילחם על חייו

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס