40 סרטים

הרפתקה חדשה שמעמידה את קונג הכל-יכול ואת גודזילה האימתנית מול איום עצום החבוי עמוק מתחת לאדמה ומאתגר את עצם קיומם וקיום המין האנושי. ההיסטוריה של הטיטאנים נחשפת במסתרי אי הגולגולת והקרב המיתולוגי שהוביל ליצירת היצורים המתהלכים בעולמנו וקשר אותם למין האנושי לנצח. כדי לנצח את האיום החדש והגדול מכולם, יאלצו שני הענקים להילחם יחד - או ליפול לבד.

טיסה 476 יוצאת לדרך. המטוס מלא בנוסעים בדרכם לחופשה חלומית. על הטיסה נמצאת גם אווה, בתו של מושל קליפורניה יחד עם שומר הראש שלה ועוד נוסעים רבים ונרגשים. במהלך הטיסה המטוס מתחיל לרעוד, השלטים המורים על הידוק החגורות נדלקים והנוסעים מתבקשים לחזור למקומותיהם. כעבור כמה שניות אחד ממנועי המטוס מתחיל לבעור ותוך שניות מתחיל לצלול אל תוך האוקיינוס. המטוס פוגע במים וצולל עד שהוא עוצר על שפת נקיק תת-ימי. אווה וקומץ ניצולים שישבו בחלק האחורי של המטוס, מוצאים את עצמם לכודים, עם חמצן שהולך ואוזל ומסביבם ים שורץ כרישים.

אוקטובר 17, 2006

שני קוסמים מתחרים זה בזה בקסמים נועזים, העיקר לגלות את סודותיו של היריב, אבל התחרות מתחילה לגבות קורבנות.

הסרט השלישי שחותם את סאגת "הסנדק": מייקל קורליאונה מנסה לחלץ את משפחתו מהמאפיה ולהפוך את האימפריה שלו לחוקית.

מייקל קורליאונה לא בוחל באמצעים כדי להרחיב את אימפריית הפשע של משפחתו, ונזכר בדרך שעשה אביו ויטו מבית היתומים בסיציליה ועד לימיו כסנדק של ניו יורק.

רובוט וכלב הם החברים הכי טובים, על רקע ניו יורק התוססת של האייטיז. ביום שטוף שמש הם מחליטים לנסוע ללונג איילנד ולבלות על החוף, אך במהלך החופשה הקצרה שלהם משהו משתבש, וכלב נאלץ להשאיר את רובוט מאחור, ולחזור לבדו הביתה לניו יורק. הזמן עובר, הכלב מנסה למלא את החלל בחברים חדשים, אבל הרובוט יכול רק לחלום על הזמן שבילו יחד

אחרי הפלישה הנועזת לנורמנדי, קפטן ג'ון מילר מוביל חבורת לוחמים אל מעבר לקווי האויב כדי לחפש צנחן ששלושת אחיו נהרגו בקרב.

הכירו את השם החם הבא בתחום הלחימה בכוחות האופל בעולם - ד"ר גבריאל ואן הלסינג. הלסינג הוא צייד המפלצות האולטימטיבי שכיכב בספריו של בראם סטוקר, יוצרו האגדי של דרקולה. הסרט עוקב אחר קורותיו של גיבורנו הנודע, שנקרא בשלהי המאה ה-19 למדינה מסתורית במזרח אירופה במטרה להילחם פנים מול פנים במלך הערפדים בכבודו ובעצמו, איש הזאב האיום, וכן גם בפרנקנשטיין המיתולוגי. משהוא מגיע ליעדו, מתייצבת לצידו לוחמת ערפדים נועזת בשם אנה ולריוס, בעצמה נצר לשושלת ארוכה של בני משפחה שהתחייבו לרדוף אחרי דרקולה ולחסלו אחת ולתמיד.

הארייט מבינה שהאמנות מחקה את החיים כאשר היא מגלה ששירים מסוימים יכולים לקחת אותה אחורה בזמן - פשוטו כמשמעו. בעודה חווה שנית את העבר דרך זיכרונות רומנטיים של החבר שלה לשעבר, המסע שלה בזמן מתנגש במושא אהבה חדש ומתפתח בהווה. בעודה עושה את מסעה בחיבור ההיפנוטי שבין מוזיקה וזיכרון, היא תוהה לעצמה - אפילו אם הייתה יכולה לשנות את העבר, האם כדאי לה?

הרפובליקה המשגשגת דעכה. השליט הכל יכול והנערץ פנה אל הצד האפל והפך לרודן שנוא, כשהוא משליט שלטון טרור. בעוד שתומכיו המתמעטים נהנים עדיין מרווחה ושגשוג משביע רצון, תחושת הייאוש הלכה ופשטה בכל. אפילו נאמני הממלכה האדוקים ביותר לחשו, בינם לבין עצמם, כי הימים היפים הלכו לבלי שוב, וכי כל שנשאר לקוות לו עוד הוא רגע אחד של גדולה, רגע אחד שיזכיר את תהילת העבר, לפני הסוף הבלתי נמנע.

מרץ 20, 1997

זוג החיי חיי נישואים פתוחים מעורב בתאונת דרכים קטלניתשלאחריה מה שמדליק אותם יותר מכל הן תאונות דרכים.

סאקורה הצעירה חולה בסרטן בלבלב ולא נותרו לה ימים רבים לחיות, אך איש אינו יודע זאת. עד שיום אחד הרוקי הביישן והמופנם מגלה זאת, באופן אקראי לחלוטין. בין השניים נולדת חברות מורכבת שתלמד את שניהם הרבה על החיים והחיבה ההדדית.

אוגוסט 20, 2021

בעתיד הלא רחוק רוב העולם הוצף במים ואנשים בודדים נאלצים לשוב אל זכרונות העבר שלהם על מנת לחוות אושר. ניק הוא חייל משוחרר המתגורר במיאמי העתידית והמוצפת בים. הוא מציע לאנשים פשוטים הזדמנות לחיות מחדש כל זיכרון שהם רוצים בעבר באמצעות טכנולוגיה חדשנית שפותחה לצבא. אבל חייו שלו מקבלים תפנית כאשר הוא פוגש צעירה מסתורית בשם מיי. מה שמתחיל כרומן אהבה נלהב מסתבך כאשר זיכרונותיו של לקוח אחר מציבים את מיי במרכזם של סדרת פשעים אלימים.

מונטי הוא אב צעיר. הוא ובתו התינוקת הם הניצולים היחידים של משימה לחלל החיצון שהסתבכה. הצמד צריך להסתדר בעצמו כשנסיבות היעלמם של הצוות מסתוריות - וביחוד כשמדובר באסירים נידונים למוות ורופאה עם מניעים זדוניים.

סרטו השלישי של לוקאס מודיסון הוא יצירה קורעת לב. אחרי "פאקינג אמאל" ו"כולם ביחד" עוזב מודיסון את האופטימיות השוודית ומפנה את המצלמה אל עיירה רוסית קטנה, שם נעזבת ליליה על ידי אמה, שנוסעת לארצות הברית בעקבות גבר זר. נחמתה העיקרית הוא וולודיה, נער בן 11 שעמו היא מתיידדת, אבל היא מוותרת על ידידותם כשגבר צעיר מפתה אותה לנסוע בעקבותיו לשוודיה. שם היא מגלה שהיא במלכודת אלימה וחסרת מוצא.דרמה מצמררת ונוגעת ללב

קצין בריטי, שכלוא במחנה שבויים יפני, במלחמת העולם השנייה, מעורר את סקרנותו הסאדו-מזוכיסטית של מפקד המחנה. הבמאי השערורייתי, נאגיסה אושימה, מתמודד עם האירוטיקה של השבי ועם חוסר הסיכוי להפגיש בין התרבות המזרחית והמערבית. מפקד המחנה, המגולם על ידי כוכב הרוק והמלחין, רואישי סאקאמוטו, הוא צעיר אריסטוקרטי, שעולמו הרוחנו שואב ממסורת הסמוראים. עליו להתמודד עם קצין קומנדו בריטי (דיוויד בואי), העשוי ללא חת. המאבק הוא על שליטה וכוח, תוך גילוי בלתי נמנע וכואב של חולשות וסטיות אנושיות.

אוגוסט 4, 2010

סיפור רוח רפאים רומנטי וקודר, אישה (זוכה פרס האקדמיה מירה סורבינו) נוסעת לבקתה מבודדת, שם היא מוצאת את עצמה במעקב על ידי רוח רפאים (שיין ווסט, "סיפור אהבה בלתי נשכח") שבא לשכון במרחב שלה כמו שלו . עם הגעתו הבלתי צפויה של החבר של האישה (גלובוס הזהב מועמד ג 'סטין קירק, "העשב של השכן"), רוח הרפאים הרודפת הופכת לאובססיבית יותר. ."נוכחות" מעגנת הופעה נהדרת , הצילום יפה, וכן מוסיקה עסיסית,ואיך אפשר שלא לציין את הסגנון ההיצ'קוקי הסרט חושף רעיון סיפור קולנועי טהור.

אוקטובר 27, 2023

Between light and darkness stands Olfa, a Tunisian woman and the mother of four daughters. One day, her two older daughters disappear. To fill in their absence, the filmmaker Kaouther Ben Hania invites professional actresses and invents a unique cinema experience that will lift the veil on Olfa and her daughters' life stories. An intimate journey of hope, rebellion, violence, transmission and sisterhood that will question the very foundations of our societies.

דצמבר 21, 1976

In Philadelphia, a small-time bookie who stole mob money is in hiding and he begs a childhood friend to help him evade the hit-man who's on his trail.

אפריל 20, 1939

Socialite Judith Traherne lives a lavish but emotionally empty life. Riding horses is one of her few joys, and her stable master is secretly in love with her. Told she has a brain tumor by her doctor, Frederick Steele, Judith becomes distraught. After she decides to have surgery to remove the tumor, Judith realizes she is in love with Dr. Steele, but more troubling medical news may sabotage her new relationship, and her second chance at life.

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס