545 סרטים

השנה היא 2029 ורוב המוטאנטים נעלמו מן העולם. לוגאן המבודד מעביר את ימיו בשתייה במקום מסתור על גבול מקסיקו ועובד כנהג להשכיר. החברה היחידה שיש לו הם מנודים נוספים ופרופסור אקסבייר החולה, אשר סובל מהתקפים. ניסיונותיו של לוגאן להסתתר מן העולם ומעצמו מסתיימים בפתאומיות כאשר אישה מסתורית מופיעה עם בקשה דחופה – על לוגאן לשמור על ילדה יוצאת דופן ולהביא אותה למקום מבטחים. לוגאן מוצא את עצמו שולף את הטפרים שלו שוב ונאלץ להתמודד מול כוחות אפלים ונבל מעברו ויוצא למשימה אשר תחזיר אותו למסלול להגשים את ייעודו.

פברואר 14, 2024

קסנדרה ווב, פאראמדיקית במנהטן שייתכן ויש לה כוחות לראיית העתיד, נאלצת להאבק עם תגליות לא פשוטות מעברה ויוצרת קשר חזק עם שלוש נשים צעירות אשר נועדו לגדולות בעתיד - לו רק הן ישרדו את ההווה הקטלני.

צעירה מכוכב מרוחק מגיעה לכדור הארץ במרדף אחר גזע חייזרי מסוכן. בעזרת ניק פיורי הצעיר, היא תגלה את האמת על מקור כוחה.

לפני שהיא הייתה וונדר וומן, היא הייתה דיאנה פרינס - נסיכת האמזונות, שהוכשרה להיות לוחמת בלתי ניתנת לעצירה. בזמן מלחמת העולם הראשונה, טייס אמריקאי מתרסק על אי האמזונות ומיידע אותה בדבר המלחמה המתרחשת בעולם החיצון. דיאנה עוזבת את ביתה, משוכנעת ביכולתה לעצור את האיום ולעזור לבני האנוש במלחמה. בעולמנו היא מגלה את מלוא כוחותיה ואת היעוד האמיתי שלה, וכך הופכת להיות אחת מהגיבורות הגדולות שהעולם ידע.

יוני 16, 2023

בזמן שסייר במעבדה שבזירת-הפשע של דודו, בארי אלן, הנער וולי ווסט נרטב מכימיקלים לאחר שברק פוגע בהם, המאפשרים לו לרוץ מהר יותר מכל בן אנוש על כדור הארץ. הוא הופך ל"פלאש", ויוצא להגן על האנשים של עירו מהסכנות המרושעות שמופיעות.

סיפורנו מתחיל על ספינת מורדים שמתאכסנת על ספינתו של העריץ, דארת' ויידר. העלילה נמשכת בחיים פשוטים של בחור רגיל, לוק סקייווקר, כשהוא פוגש חברים חדשים בניסיון להציל את מנהיגת המורדים הנסיכה ליאה, מידיי האימפריה. המסקנה מסתיימת בכך שהמורדים, כולל לוק סקייווקר שמומחה בלטוס עושים מתקפה על הנשק המאיים והחזק ביותר, כוכב המוות.

דצמבר 15, 1978

תינוק מכוכב מרוחק מגיע בחללית לכדור הארץ. עם השנים הוא מגלה שיש לו כוחות, ומחליט להילחם למען הצדק והחופש.

ינואר 20, 2017

"ספליט" הוא מותחן אימה על חולה סכיזופרניה החוטף שלוש בנות צעירות וכולא אותן. קווין, (ג'יימס מקאבוי) הוא חולה סכיזופרניה שבתוך גופו חיות 23 זהויות שונות. בהשראת אחת מהן הוא חוטף 3 נערות וכולא אותן במרתף חשוך ומבודד. הנערות מנסות להיעזר בזהויות השונות שלו בכדי למצוא פרצה ולברוח, כאשר במקביל מתנהל אחריו מצוד משטרתי, רובו בניסיון להבין את נבכי מוחו המפותל לפני שאחת מזהויותיו תהפוך לאלימה במיוחד ותסכן את שלומן של הנערות.

שלושה מדענים מוזרים למראה מפוטרים מאוניברסיטה יוקרתית בניו יורק, לאחר שעסקו בניסויים הקשורים לרוחות. הם מחליטים ליפתוח חנות בביניין כבאים ישן ומוזנח, וע"י רדיפה ותפיסה של שדים ורוחות, הם יהפכו למכסחי השדים. ככה הם מגששים בין עבודה לעבודה בעיר, עד שלפתע הם ניקראים להציל את העיר לאחר ושער למימד אחר ניפתח וישנה סכנה שישתחרר ממנה רוע אימתני. האם הם יצליחו לעצור וליסגור את השער?

נובמבר 17, 2017

באטמן מונע על ידי אמונתו המחודשת באנושות בהשראת מעשיו ההרואיים של סופרמן ומגייס לעזרתו את וונדר וומן כבעלת ברית במטרה להתמודד מול האויב המסוכן ביותר שידע העולם. יחד, הם צריכים לפעול במהירות ולגייס צוות גיבורים בעלי כוחות-על להתמודד עם האיום המתעורר. למרות הקמת ליגת הגיבורים הזו המורכבת מבאטמן, וונדר וומן, אקוומן, סייבורג והפלאש - ייתכן כי מאוחר מדי להציל את כדור הארץ מפני מתקפה שעשויה להשמידו.

הנוקמים ובני בריתם ממשיכים להגן על העולם מאיומים אדירים, אבל איום מסוכן הגיח מהצללים של הקוסמוס: תאנוס. דבר לא יעצור את הרודן האינטר-גלקטי הידוע לשמצה מלאסוף את כל ששת אבני האינסוף במסעו לשלוט בכוח בלתי נתפס ולהחזיק את האנושות כולה בשבי. כשהם מקימים צוות הכולל חברים מהיקום הקולנועי של מארוול, הנוקמים וגיבורי העל בני בריתם חייבים להקריב את הכל בניסיון להביס את תאנוס העוצמתי לפני מפץ הרסני שיחסל את היקום.

אוגוסט 21, 1998

לוחם צדק שהוא גם צייד ערפדים חובר למנטור ותיק ולבעלת ברית מפתיעה במטרה למנוע מאויב תאב כוח לממש את מזימתו הזדונית.

מה קורה כאשר ילד מחונן מכוכב אחר מתרסק בכדור הארץ, אך במקום להפוך לגיבור האנושות, הוא הופך להיות משהו הרבה יותר אפל. ב-'ברייטברן' מציג היוצר בעל החזון של 'שומרי הגלקסיה' ג'יימס גאן, גרסה מבהילה לז'אנר החדש 'אימה וגיבורי על'.

כשאפוקליפס, המוטנט הראשון והחזק מכולם, מתעורר אחרי אלפי שנים במטרה להשמיד את האנושות, אנשי האקס מן יוצאים לעצור אותו.

לאחר שהתאחד עם גוון סטייסי, ספיידרמן, החבר השכונתי במשרה מלאה של ברוקלין, משוגר על פני היקום הרב-ממדי, שם הוא נתקל בצוות של אנשי עכביש שתפקידם להגן על עצם קיומם. אך כשהגיבורים מתמודדים עם איום חדש, מיילס מוצא את עצמו מתנגד לאנשי העכביש האחרים וחייב להגדיר מחדש מה זה להיות גיבור כדי שיוכל להציל את האנשים שהוא אוהב.

נובמבר 10, 2017

סטודנטית מתחילה לחוות התקפים קיצוניים בזמן לימודיה באוניברסיטה באוסלו, נורבגיה. עד מהרה היא מגלה כי ההתקפים האלימים הם סימפטום של יכולות בלתי מוסברות, ולעתים קרובות מסוכנות.

בעקבות רצח הוריו, ברוס ויין מצטרף לליגת הצללים ועובר סדרת אימונים מפרכת. הוא מאמץ לו זהות חדשה וחוזר לגות׳הם סיטי להילחם בפשע.

באטמן, רובין ובאטגירל נחלצים להציל את גות'אם סיטי מידי פויזן אייבי המבקשת להשליט את הצמחים על העולם ומידי מיסטר פריז הזומם להקפיא את העיר.

באטמן ועוזרו רובין נאבקים בצמד נבלים מסוכן, רידלר המטורף חד החידות וטו-פייס המאשים את איש העטלף בתאונה שהשחיתה את פניו.

ילד צעיר לומד שיש לו כוחות יוצאי דופן והוא אינו מהארץ הזו. כאדם צעיר, הוא יוצא למסע כדי לגלות מאיפה הגיע ולמה נשלח לכאן. אבל הגיבור שבו חייב להופיע אם ברצונו להציל את העולם מהשמדה ולהפוך לסמל התקווה לכל האנושות.

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס