36 סרטים

יוני 27, 2008

אצילות. קור-רוח. מסתורין. אנו מצפים ללא פחות מהקוסם הגדול של המאה, פרסטו. אבל כאשר פרסטו מזניח את ארנבו פעמים רבות מדי, הקוסם מגלה שהוא לא היחיד עם כמה טריקים בשרוולו!

1984, מאות אלפי אפריקאים מ-26 מדינות שנפגעו אנושות מן הבצרות נוהרים אל מחנות הפליטים בסודאן. ארה"ב וישראל מנהלות במשותף מבצע חילוץ ענק כדי להעלות אלפים מבני הפלשמורה לישראל. אישה אתיופית נואשת רואה הזדמנות להציל את בנה בן ה-9 מרעב ומוות בטוח וגורמת לו להעמיד פנים שהוא יהודי ולעלות על המטוס לישראל. הילד, שיקבל את השם שלמה, מגיע לארץ ונמסר לאימוץ לידי משפחה של עולים מצרפת. השנים חולפות ושלמה גדל, ועדיין רודף אותו הפחד שיום אחד יתגלה השקר הכפול: הוא לא יהודי וגם לא יתום, רק נער אפריקאי. הוא לומד להכיר את ערכי היהדות והעולם המערבי אך עם זאת נחשף לגזענות ונהיה מעורה במצב בשטחים. הוא נוסע לצרפת ללמוד רפואה וחוזר ארצה יהודי, ישראלי וצרפתי אבל עמוק בפנים הוא עדיין אותו ילד אפריקאי שמקווה יום אחד למצוא שוב את אמו.

לחובבי לואי דה פונה, אחד מסרטיו היותר מצחיקים. פריסאי אנטישמי בדרכו לחתונת בתו, נאלץ להתחפש לרבי כשהוא מאויים על ידי חבורת מהפכנים ערבים.

דצמבר 18, 2015

סיפורו של סול קמינסקי, זונדרקומנדו באושוויץ של 1944, המגלה תוך כדי עבודתו בקרמטוריום גופה של ילד, אותה הוא מזהה כגופת בנו. ומחליט להציל אותה מהמשרפות ולהביאה לקבורה.

אוקטובר 1, 2008

הקומיקאי ביל מאהר מטייל בעולם כדי לגחך על אמונותיהם הדתיות של כל מיני נציגי דתות ובעלי אמונות כאלה או אחרות. בין מטרותיו החיות: מוזיאון של ה-"בריאתנים" - מאמיני הבריאה, בקנטקי, שחקנים בפארק שעשועים עם תמה תנ"כית, רב שמתקשר עם מכחישי שואה, מוזיקאי מוסלמי אנטישמי, כהן דת מוסלמי שלא מוצא שום קשרים של האיסלאם לאלימות וכו'. בין הגיחוכים והצחקוקים מנסה מאהר להבין איך אנשים עם מעט שכל בקודקוד יכולים להאמין בנחשים מדברים...

After his father is murdered by the Nazis in 1938, a young Viennese Jew named Ferry Tobler flees to Prague, where he joins forces with another expatriate and a sympathetic Czech relief worker. Together with other Jewish refugees, the three make their way to Paris, and, after spending time in a French prison camp, eventually escape to Marseille, from where they hope to sail to a safe port

אלג'יריה, שנות ה-20, רבי ספר נותן לביתו זלביה תוכי רעשן וחתול שובב שאוכל את התוכי ומתחיל לדבר. התוכי המאוהב בגבירתו עושה הכל כדי שהרב לא יגרש אותו. הוא לומד תורה ורוצה בר מצווה ומשגע את כולם. החתול מנסה לעזור לרב לעבור את המבחנים הצרפתיים ואומר את השם המפורש. הרבי עובר את הבחינות אבל החתול נהיה אילם וכולם חושבים שהוא חתול רגיל. החבר היחיד שלו הוא צייר רוסי שמשכנע את הרבי, חייל רוסי לשעבר, זמר והחתול לצאת למסע הרפתקאות.

In 16th-century Prague, a rabbi creates the Golem - a giant creature made of clay. Using sorcery, he brings the creature to life in order to protect the Jews of Prague from persecution.

חנה שטרן (קירסטן דאנסט) היא נערה יהודייה אמריקאית שמואסת בסיפורי זכרונות של סבתה על זוועת השואה. בליל הסדר אחד היא הולכת לפתוח את הדלת לאליהו הנביא. באופן לא ידוע היא חוזרת אחורה בזמן לשנת 1942 ומוצאת את עצמה בעיירה יהודית טיפוסית בפולין, שם היא מכירה את רבקה (בריטני מרפי). היא מגיעה בזמן שנערכת חתונה אשר בסיומה מגיעים חיילים נאצים הלוקחים את תושבי העיירה למחנה ריכוז. חנה, המודעת לכך שהיא חזרה לתקופת השואה, חווה את השואה על בשרה ומחזקת את הסובבות אותה בסיפורים על חייה האמיתיים באמריקה ובעקבות המסע האישי שלה גם סיפורים על הקוסם מארץ עוץ. לבסוף מתחלפת חנה עם נערה חולה אחרת כדי להצילה ומגיעה לגיא הריגה. כשהיא נמצאת על סף מוות היא מתעוררת כשכל משפחתה סביבה היא מדברת עם סבתה בנושא השואה ומתוך הידע שלה (על דברים שסבתה לא סיפרה לה) מתברר שהיא לא חלמה אלא באמת חזרה אחורה בזמן. הסרט מסתיים עם המסר של תודעת השואה על רקע המשפחה השרה שירי חג בפסח.

אוקטובר 2, 2009

לארי הוא איש טוב. הוא בעל אוהב, אב מסור ופרופסור שנותן את כל כולו בעבודה. הוא תמיד אומר ועושה את הדבר הנכון. אבל בוקר אחד, הכל מתחיל להתפרק: אשתו עוזבת אותו והמאהב השחצן שלה מצליח לשכנע אותו שהדבר שהכי הנכון לעשות הוא שלארי יעזוב את הבית ויעבור לגור במוטל עלוב - לטובת הילדים כמובן. בהמשך, הקריירה של לארי נמצאת בסכנה כאשר מכתבים שקריים ואנונימיים מגיעים להנהלת האוניברסיטה ומאשימים אותו בבגידה. ואז, כאשר בן זוגה החדש של אשתו מת בתאונה, היא מתעקשת שעל לארי לשלם את הוצאות הלוויה. דווקא עכשיו, כאשר הוא מצוי בבעיית מזומנים הוא מוצא עצמו משלם כסף רב כדי לקבור את האדם שהוא שונא, משחרר בערבות את אחיו המהמר ובמקביל מנסה להציל את שמו הטוב ואת הקריירה שלו.

ינואר 15, 1915

This mostly lost film is often confused with director Paul Wegener third and readily available interpretation of the legend; Der Golem, wie er in die Welt kam (1920). In this version of the golem legend, the golem, a clay statue brought to life by Rabbi Loew in 16th century Prague to save the Jews from the ongoing brutal persecution by the city's rulers, is found in the rubble of an old synagogue in the 20th century. Brought to life by an antique dealer, the golem is used as a menial servant. Eventually falling in love with the dealer's wife, it goes on a murderous rampage when its love for her goes unanswered.

אוקטובר 5, 1990

A Polish-Jewish family comes to the U.S. at the beginning of the twentieth century. There, the family and their children try to make themselves a better future in the so-called promised land.

אוגוסט 11, 1978

A photographer and her best friend are roommates. She is stuck with small-change shooting jobs and dreams of success. When her roommate decides to get married and leave, she feels hurt and has to learn how to deal with living alone.

יולי 7, 2012

שירה מנדלמן, בת למשפחה חרדית חסידית מכובדת, הגיעה לפרקה. היא בודקת בחשאי את השידוך המיועד לה, בחור בשם פנחס, נחשב עילוי. פנחס מוצא חן בעיני שירה ובעיני בני משפחתה, וכל שנותר הוא לערוך מסיבת ווארט לקראת החתונה. אולם אז נפטרת אחותה הגדולה אסתר בעקבות אבדן הכרה בשירותים, ומותירה אחריה תינוק ואלמן צעיר, יוחאי. כעת מופנים המאמצים לחיפוש שידוך ליוחאי, האלמן הטרי. מגיעה הצעת שידוך מבלגיה, אך חמותו חוששת כי אם חתנה יינשא לאישה שמתגוררת בחו"ל, הוא ירחיק ממנה את נכדהּ, מרדכי; לפיכך, היא מעוניינת לשדך בין בתהּ, שירה, ליוחאי. במקביל נרקמת מערכת יחסים עדינה, רגישה וכואבת בין יוחאי לבין שירה. שירה ניצבת בפני ההחלטה, האם לפעול לפי רצונה או למלא את רצונות בני משפחתה.

It!

נובמבר 15, 1967

After a warehouse fire, museum director Grove and assistant Pimm find everything destroyed, only one statue withstood the fire mysteriously undamaged. Suddenly Grove is lying dead on the ground, killed by the statue? Pimm finds out that the cursed statue has been created by Rabbi Loew in 16th century and will withstand every human attempt to destroy it. Pimm decides to use it to his own advantage.

ספטמבר 20, 2002

סרטו החדש של וורנר הרצוג ("פיצקרלדו", "וויצק") בכיכובו של טים רות'. סיפורו הלא ייאמן של זיישהברייטברט, בן לאב יהודי מפולין ואיש בעל כוח פיזי יוצא מגדר הרגיל. זיישה עוזב את המקום בו גדל ועובר לברלין הנאצית. שם, בזכות כוחותיו, הוא הופך לכוכב גדול ואף מתחבב על הנוסן, חבר במפלגה הנאצית.

אברם בלינסקי הוא רב פולני טרי דנדש, שנשלח לארצות הברית כדי להנהיג קהילה יהודית בסן פרנסיסקו. בניו יורק הוא עולה על סוס וחושב שמדובר במסע של מה בכך. אף אחד לא טורח לומר לו שעליו לחצות יבשת שלמה. בדרך הוא פוגש בנדיט דרכים מצ'ואיסט אבל טוב לב שיעזור לו להתגבר על תלאות המדבר, פושעים חסרי חת ואינדיאנים משתוללים. קומדיה משעשעת שמערבבת שטייטל-שיק עם חיספוס מערבוני.  

שני חברי ילדות, ג'ייק שראם (בן סטילר) ובריאן קיקני פין (אדוארד נורטון), הם רווקים, מצליחים, נראים טוב ומרגישים טוב לחיות בעיר ניו יורק. כאשר אנה ריילי אותה הם זוכרים מתקופת ילדותם חוזרת למנהטן, עם תואר ניהולי מרשים והופעה מהממת עוד יותר, היא שובה את ליבם מחדש. ניצוצות עפים ומשולש נצחי יוצא דופן נוצר בגלל אופי הגיבורים. שכן, בריאן הוא כומר קתולי וג'ייק הוא רבי מוסמך.

אוגוסט 31, 2012

ילדה קטנה קונה קופסה עתיקה ביריד מכירות ולא יודעת שבתוכה שוכנת רוח עתיקת יומין. אביה של הילדה חובר לאישתו לשעבר כדי למצוא דרך לסיים את הקללה השורצת על בתם.

אפריל 25, 2013

The first woman rabbi in the world, Regina Jonas, comes to light, courtesy of Rachel Weisz – who plays her – and her father George Weisz, who was the executive producer for this poetic and beautiful documentary. The daughter of an Orthodox Jewish peddler, Jonas was ordained in Berlin in 1935. During the Nazi era and the war, her sermons and her unparalleled devotion brought encouragement to the persecuted German Jews. Regina Jonas was murdered in Auschwitz in 1944. The only surviving photo of Jonas serves as a leitmotif for the film, showing a determined young woman gazing at the camera with self-confidence.

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס