4 סדרות

קומדיה העוקבת אחר משפחת קייל, המורכבת מהורים ושלושה ילדים. האב, מייקל, מלמד את שלושת ילדיו חלק משיעורי החיים בחוכמה, משמעת והומור.

אוגוסט 11, 2017

נער מתבגר שנמצא על הקשת האוטיסטית מחליט להשיג חברה. המסע שלו לעצמאות מציב אתגרים בפני כל בני המשפחה ומאלץ את כולם לצאת למסע של חיפוש עצמי.

ספטמבר 13, 1977

האחיות ג'סיקה טייט ומרי קמבל גרות בדאנס ריבר שבקונטיקט. ג'סיקה קלת הדעת והפתייה נשואה לסוכן בורסה חסר מוסר ועשיר בשם צ'סטר שלא היה ממש נאמן, ולהם שלשה ילדים - יוניס, קורין ובילי הצעיר, ואיתם גר גם אביה, גנרל קשיש בדימוס שהאמין עדיין שהוא בעיצומה של מלחמת העולם השניה. את כולם "שירת" המשרת שחום העור בנסון, שהיה ידוע בציניות שלו ובחוסר נכונותו לבצע את המוטל עליו ולא חשש לבטא את דעותיו בכל הקשור לדיירי הבית אותם שירת ואשר היו בעצם מעסיקיו. למרות הכל איש לא חשב לפטר אותו. אחותה של ג'סיקה, מרי, חיה באיזור יוקרתי הרבה פחות ועם הרבה פחות כסף, ולה שני בנים מנישואים קודמים - ג'ודי ההומו ודני שהיה חבר זוטר במאפיה המקומית. בעלה של מרי, ברט, סבל מאימפוטנציה בנוסף ליחסים מעורערים עם בניה של מרי.

ינואר 1, 2017

מיקי היא בחורה בטלנית ומרדנית שאוהבת לחגוג, אשר מוצאת את עצמה פתאום תקועה בעיירה קטנה ונאלצת לקבל על עצמה את גידול ילדיה של אחותה העשירה והמנוכרת, כשהיא ובעלה צריכים לברוח מארה"ב כדי להימנע ממאסר באשמת הונאה. למרות שכל חייה הייתה חסרת אחריות, היא מגלה שאחריות ואימהות אינם הורסי מסיבות כמו שתמיד חשבה

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס