38 סרטים

עיבוד חופשי למחזה "הסערה" של וויליאם שייקספיר. פרופסור מורביוס ובתו חיים על כוכב נידח בקצה הגלקסיה כשחייו מוקדשים לפענוח סודותיו של גזע נכחד. האידיליה נקטעת כאשר על הכוכב נוחת קומנדר אדאמס וכובש את לבה של הנערה. מורביוס מאבד עשתונות ומפעיל את טכנולוגיית החייזרים נגד הפולשים. הסרט היווה פריצת דרך בז'אנר - הסיפור הרציני והדגש שהושם על הביצוע הטכני הופכים אותו לאחד מסרטי המד"ב החשובים של כל הזמנים.

מאי 1, 1960

An insurance investigator tumbles onto a series of similar deaths, by brain hemorrhage, of patients of a psychiatric clinic in France where therapy involves a device which can implant visual imagery in the minds of patients, ostensibly to help them relax.

ינואר 1, 1966

An abstract audiovisual poem by electronic musician and composer Ralph Lundsten.

מנהיג כנופיית רחוב אלימה במיוחד האוהב מוסיקה קלאסית ואת התשיעית של בטהובן במיוחד, נשלח לכלא בו הוא הופך לשפן נסיונות של השלטונות על מנת למחוק את נטיותיו האלימות. שיטותיו של הממסד בנסיונו למחוק את האינדיבידואל אלימות אף יותר מכל הזוועות של אנשי הכנופיה.

כנופיית פושעים צרה על תחנת מעצר מוזנחת בלוס אנג’לס. על הפושעים והשוטרים שבתוכה לעבוד יחד כדי לצאת ממנה בחיים. מותחן-מערבון אימה של ג’ון קרפנטר (ליל המסיכות), שנחשב בעיני רבים לאחד מסרטיו הטובים ביותר.

יוני 24, 1977

ארבעה גברים אומללים מחלקים שונים של העולם מסכימים לסכן את חייהם בהעברת גלונים של ניטרוגליצרין על פני ג'ונגל מסוכן בדרום אמריקה.

מבוסס על סיפור אמיתי שקרה 4 שנים לפני יציאת הסרט, סיפורו האמיתי של בילי הייס, צעיר אמריקני אשר נידון בטורקיה ל 30 שנות מאסר בגין עבירת סמים קלה. בילי סבל בשקט את המכות והיחס המשפיל אשר שייכים לשיגרת היום יום, עד שהבין שאם לא יברח- ימות! הופעה מרשימה של השחקן ברד דיוויס, תחת בימויו של עושה הסרטים הבריטי המזהיר אלן פרקר. הסרט היה מועמד ל-6 אוסקרים מתוכם הוא זכה ב-2.

מאי 23, 1980

עיבוד לאחד מספריו המוקדמים של סטיבן קינג. סרט אימה המתאר את תהליך שגעונו של סופר כושל ומתוסכל שמקבל משרה כשומר בבית מלון נידח ומבודד בעונה מתה, מקום שבו שנים מספר קודם לכן רצח בעל תפקיד דומה את כל בני משפחתו בעזרת גרזן. "הניצוץ" מהווה נדבך חשוב במכלול יצירתו של סטנלי קובריק למרות השינוי בסגנון ובשפה הקולנועית, ויחד עם "קן הקוקיה" עשה מג'ק ניקולסון כוכב לדורות.

מרץ 27, 1981

פורץ משתחרר מבית הסוהר וחי חיים כפולים. הוא מנהל סוכנות לממכר מכוניות ועיסוקו המכניס יותר הוא שוד - מלאכה אותה למד בכלא. הוא מוצא את עצמו שבוי בידי אירגון הפשע המממן את מעשי השוד. שיקגו, שבה מתרחשת העלילה, היא עיר אפלה, סגורה ומאיימת, כמו בכל "סרט אפל" אחר.

השנה היא 1997. מנהטן הפכה להיות בית סוהר אחד גדול ושמור של פושעים מסוכנים שמנהלים את העיר כמו ג'ונגל נטול חוקים. לאחר שנשיא ארה"ב נאלץ לנחות לתוך קן הצרעות הזה, נשלח סנייק פליסקן לחדור למבצר האפל ולהציל אותו תוך 24 שעות. מבט אפוקליפטי על ניו-יורק עתידית, אפלה ובזוזה על ידי הפשע הגואה.

אוקטובר 30, 1981

לורי סטרוד מובהלת לבית החולים, בזמן שהשריף בראקט וד"ר לומיס מחפשים ברחובות את מייקל מאיירס, שמצא את לורי בבית החולים האדונפילד.

יוני 25, 1982

MegaForce is an elite multi-national military unit that does the jobs that individual governments wont. When the peaceful Republic of Sardun in under threat from their more aggressive neighbor, the beautiful Major Zara and General Byrne-White see the help of Ace Hunter and MegaForce.

בלש משטרה בשם דקארד נשכר למשימה מיוחדת - חיסולם של ארבעה אנדרואידים, דמויי אדם, שנמלטו ממושבות החלל וחדרו לכדור הארץ, במטרה למצוא את יוצרם ולהאריך את תוחלת חייהם הקצרה.

להמשך הזה יש עלילה שלא קשורה לסרטים הקודמים בכותר. בסיפור זה, חברת מסיכות ליל כל הקדושים גדולה מתכננת להרוג מליוני ילדים אמריקנים עם מסיכות קטלניות.

ספטמבר 16, 1983

Two young lovers learn that a small group of child-like space aliens are marooned on Earth and are being held prisoner at a top secret military facility. The couple then decide to liberate the extraterrestrial castaways and help them make a rendezvous with a rescue ship sent from the alien home planet.

דצמבר 9, 1983

ארני קנינגהם, החנון של התיכון, מתאהב בקריסטין - מכונית פלימות' פיורי אדומה משנת 1958, חבוטה וקלוקלת. במאמציו להחזיר את הפלא המבריק שהייתה בעבר, מתחיל ארני להשתנות, מה שלא נעלם מעיני חבריו. ארני מבלה יותר ויותר זמן עם האוטו, ונהיה יהיר בצורה לא אופיינית. אט אט מתגלה הסוד הנורא של המכונית השטנית.

דצמבר 16, 1983

Nazis take over an ancient fortress that contains a mysterious entity that wreaks havoc and death upon them.

אפריל 19, 1984

Two Texas border guards find a jeep buried in the desert, with a skeleton, a scoped rifle, and a box with $800,000 in cash. Before they decide whether to keep the money or report it, they privately investigate the clues and unravel a decades old mystery.

זוג נשוי עובר ניסויים רפואיים קיצוניים ויוצא עם כוחות על טבעיים. בתם נולדת עם כישרון להבעיר אש באמצעות המחשבה בלבד ובשל כך היא נרדפת על ידי סוכנות ממשלתית סודית בשם "החנות". האב ובתו יוצאים לדרכים כדי להתחמק מהרודפים.

בעתיד העולם נשלט ע"י מכונות, ולבני האנוש אין תקווה. עד שבחור בשם ג'ן קונור החליט להתנגד למכונות, הקים את המחתרת ולימד אנשים איך אפשר להביס את המכונות. כאשר סקיינט, הרשת ששולטת במכונות, מבינה את הסיכון בג'ון, היא שולחת רובוט מתוחכם לעבר כדי להתנקש בחייה של שרה קונור, האימא לעתיד של ג'ון קונור ובכך למנוע את תחילת המחתרת, אך המורדים לא מוותרים ושולחים חייל מהעתיד להגן על שרה - וכך מתחיל הקרב על העתיד.

.לא מצאת סרט או סדרה? היכנס כדי ליצור אותם

עולמי

s התמקד בשורת החיפוש
p פתח תפריט פרופיל
esc סגור חלון פתוח
? פתח חלון קיצורי דרך של מקלדת

בדפי מדיה

b לך חזרה (או אל הורה אם ישים)
e לך אל דף עריכה

בדפי עונות

(חץ ימני) לך אל העונה הבאה
(חץ שמאלי) לך אל העונה הקודמת

בדפי סדרות

(חץ ימני) לך אל הפרק הבא
(חץ שמאלי) לך אל הפרק הקודם

בכל דפי תמונה

a פתח חלון הוספת תמונה

בכל דפי עריכה

t פתח בוחר תרגום
ctrl+ s הגש טופס

בדפי דיון

n צור דיון חדש
w עורר מעמד צפייה
p עורר ציבורי/פרטי
c עורר סגירה/פתיחה
a פתח פעילות
r השב אל דיון
l לך אל תשובה אחרונה
ctrl+ enter הגש את הודעתך
(חץ ימני) הדף הבא
(חץ שמאלי) הדף הקודם

הגדרות

?רוצה לדרג או להוסיף פריט אל רשימה

היכנס